تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3224682
شناسه : 3224682
تاریخ :
کاربرد انواع گونی چتایی یا کنفی در ساختمان اقتصاد ایران: با توجه به نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا در بازار، قیمت گونی چتایی مشخص می گردد که به جهت عایق بودن در برابر سرما و گرما و همچنین دارا بودن سوراخ های متعدد به منظور تبادل هوا و خاصیت طبیعی و گیاهی بودن، بهترین گزینه برای بسته بندی و از لحاظ مصرف در بازار جهانی در جایگاه دوم قرار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

با توجه به نرخ ارز و میزان عرضه و تقاضا در بازار، قیمت گونی چتایی مشخص می گردد که به جهت عایق بودن در برابر سرما و گرما و همچنین دارا بودن سوراخ های متعدد به منظور تبادل هوا و خاصیت طبیعی و گیاهی بودن، بهترین گزینه برای بسته بندی و از لحاظ مصرف در بازار جهانی در جایگاه دوم قرار دارد.
از کاربردی ترین مصارف گونی چتایی نیز در صنعت ساختمان و صنعت عایق کاری می باشد که برای این منظور، اغلب از گونی چتایی درجه دو و درجه سه استفاده می گردد که نام دیگر آن گونی ساختمانی می باشد.
در حقیقت گونی ساختمانی همان گونی چتایی با منافذ متوسط می باشد، چرا که این نوع گونی از لحاظ داشتن منافذ مناسب جهت عبور قیر از آن، بهترین گونی انتخابی جهت انجام قیرگونی و ضدآب نمودن گونی چتایی با استفاده از قیر می باشد.
گونی چتایی کاربرد های بسیاری در زمینه تولید و دوخت گونی، انواع بسته بندی کالا، بسته بندی پنبه، مصارف گونی چتایی در جهت اختلاط با قیر جهت قیرگونی، گونی چتایی جهت تولید گونی برنج، گونی چتایی جهت تولید گونی حبوبات دارد.
مشخصات ظاهری آن، پارچه ای به رنگ کرم و قهوه ای درشت بافت، تولید شده از مواد 100% گیاهی و از جنس گیاه Jute می باشد. گونی چتایی از کالاهای پر مصرف در صنعت عایق کاری و قیرگونی کاری و نیز ضد آب و ضد رطوبت  نمودن سطوح در صنعت ساختمان و فروش می باشد که قیمت آن بر اساس یارد محاسبه می گردد و هر یارد ۹۱/۵ سانت می باشد.
شرکت خوارزم سازه، نمایندگی فروش انواع گونی چتایی و گونی کنفی با کیفیت و استاندارد در تهران به قیمت روز کارخانه می باشد. تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت خوارزم سازه کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز محصولات و نیز مشاوره با کارشناسان مجموعه می توانید به وبسایت خوارزم سازه مراجعه کرده و یا با شماره 09124712355 تماس حاصل فرمایید.

 

 قیمت گونی چتایی
همان گونه که اشاره شد، قیمت انواع گونی چتایی با توجه به تراکم بافت و کیفیت آن تعیین می گردد. قیمت گونی چتایی با توجه به نوع تراکم و بافت آن درجه بندی می شود.
گونی کنفی که به گونی بنگال نیز معروف است از کشور های چین و هند و بنگلادش به ایران و دیگر کشورها صادر می شود.
وارد کنندگان گونی چتایی به صورت عمده در داخل کشور اقدام به فروش رول گونی چتایی به صورت 1000 یا 2000 یارد می نمایند.

 
گونی چتایی به سه درجه تقسیم می شود که عبارتند از:

قیمت گونی چتایی با توجه به قیمت دلار به صورت روزانه تعیین می گردد و میزان عرضه و تقاضا در تعیین قیمت انواع گونی چتایی موثر می باشد و به همین خاطر جهت اطلاع از قیمت روز می توانید با کارشناسان مجموعه خوارزم سازه از طریق وبسایت شرکت و یا با شماره 09124712355 تماس حاصل فرمایید.

 

 قیمت چتایی در تهران

قیمت چتایی در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی در روند تولید و فروش آن تعیین می گردد و فروش این دسته از مصالح اغلب به صورت عمده و یا کیلویی محاسبه می شود.
در حال حاضر انواع متنوعی از گونی چتایی از کشور های مختلف وارد و عرضه می گردد. گرچه بخش عمده ای از تقاضای بازار های داخلی کشور به این محصول نیز توسط برخی کارخانجات فراهم می شود و خریداران می توانند بسته به نیاز خود بهترین و کاربردی ترین محصول مورد نظر خود را از طریق نمایندگی های معتبر از جمله شرکت خوارزم سازه، بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه انتخاب کرده و دریافت نمایند.
بنابراین قیمت چتایی در تهران و دیگر شهر های کشور، بسته به نوع، کیفیت و درجه بندی آن ها می تواند متفاوت باشد. 
شرکت خوارزم سازه از وارد کنندگان اصلی گونی چتایی در بازار تهران و ایران می باشد و همه روزه با توجه به نرخ ارز و محاسبه هزینه های تمام شده که شامل: قیمت خرید چتایی در بنگلادش، هزینه باربری، هزینه حمل کشتی و هزینه گمرک گونی چتایی و از همه مهم تر نرخ روز ارز در بازار ایران می باشد، قیمت چتایی و قیمت چتایی بنگال را مشخص کرده و به خریداران اعلام می نماید.
در نتیجه خریدار گونی چتایی که قصد خرید مستقیم و بدون واسطه گونی چتایی را از این شرکت داشته باشد، می تواند جهت کسب و اطلاع از لیست قیمت گونی چتایی تهران و مقرون به صرفه با مشاوران فروش مجموعه خوارزم سازه تماس حاصل فرمایند.

 

گونی کنفی برای قیرگونی
خاصیت تبادل جریان هوا در گونی کنفی برای قیرگونی وجود دارد که می تواند دلیل اصلی استفاده اشخاص از این محصول به حساب بیاید. چرا که گونی کنفی به دلیل تحمل زیاد فشار کالای داخل گونی، تا حدود زیادی در حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.
نخ این محصول از گیاه کنف که گیاهی بسیار بلند و دارای ساقه ی بلند و نرم است تولید می شود. این نخ به صورت محکم و با استحکام از این گیاه به دست می آید و برای تولید گونی کنفی و گونی چتایی استفاده می شود.
به طور اصولی تولید انواع گونی با مقاومت بالا طراحی می شوند چرا که گونی کنفی برای حمل برخی از محصولات و کالا ها از آن استفاده می شوند.
این مقاومت بالا در مواد اولیه استفاده شده در تولید گونی، باعث شده است که بتوان برای جابجایی و حمل کالا از آن استفاده کرد.
گونی کنفی از لحاظ کیفیتی در درجه های متفاوتی برخوردار است. گونی کنفی و یا کیسه های ساخته شده از کنف کاملا گیاهی و زیستی هستند و در نتیجه با محیط زیست بسیار سازگار است.
گونی کنفی در ابعاد مناسب و متفات برای کاربردهای گوناگون به کار می روند. تولید کیسه های کنفی در چند مرحله ی اصلی و اساسی تولید می شود و این محصولات به بازار عرضه می شود، که این مراحل عبارتند از: 

▪︎مراحل ریسندگی

▪︎بافندگی

▪︎چاپ

▪︎برش

▪︎دوخت

▪︎بسته بندی

انتخاب گونی کنفی برای قیرگونی برای قیرگونی با گونی چتایی درجه یک و با کیفیت درعایق کاری که دارای ضخامت استاندارد گونی قیر گونی می باشد و انتخاب نوع مرغوب گونی قیرگونی و بدون گره در بافت پارچه و پارگی و یکدست بودن بافت گونی از مهمترین گزینه های انتخاب گونی درانجام قیرگونی می باشد.
بالا بودن کیفیت گونی قیرگونی یا همان گونی چتایی در انجام عمل قیرگونی وعایق کاری، موجب می گردد تا قیرگونی با کیفیت و طول عمر بیشتری صورت پذیرد و در نتیجه هرچه نوع گونی قیرگونی با کیفیت تر باشد، میزان قرار دادن لایه های گونی بر روی هم کمتر خواهد بود، در نتیجه درصورت انتخاب گونی چتایی با کیفیت بالاتر می توان مقدار گونی مصرفی در عایق کاری وعایق رطوبتی را کاهش داده و نیز قیرگونی خود را با کیفیت بالاتری انجام دهیم.

▪︎گونی های مذکور، از ریختن ذرات جوشکاری و خرده های مصالح ساختمانی به بیرون از ساختمان جلوگیری می کنند.
▪︎گونی های ساختمانی تا حدی مانع از نفوذ هوای سرد و گرم، برف و باران و وزش باد به داخل ساختمان می شوند.
▪︎گونی های نمای ساختمان سبک هستند و این باعث می شود حمل و نقل و نصب آن ها آسان تر باشد
▪︎مانع ورود نور خورشید به داخل ساختمان نمی شوند و از تاریک شدن محیط جلوگیری می کند.
▪︎حفاظ مناسبی برای انجام پروژه های ساختمانی کوچک محسوب می شوند.
گونی های کنفی به دلیل بافت نسبتا درشت برای نگهداری و جابجایی موادی مثل آرد، گچ و سیمان که بافت ریزی دارند، مناسب نیستند و به عنوان گونی ساختمانی مورد استفاده قرار نمی گیرند.
گونی های درجه دو و سه کنفی، به دلیل بافت درشت گزینه مناسبی برای آغشته کردن آن ها با قیر داغ و قیر گونی کردن جاده ها و خیابان ها می باشند.
عرضه این پارچه ها در بازار در ابعاد مختلف و درجه بندی های متفاوت صورت می پذیرد. پارچه های درجه یک، نسبت به پارچه های کنفی درجه دو و سه دارای کیفیت بیشتر و درجه خلوص بالایی می باشند.
این پارچه های گون کنفی متری به صورت رولی در بازار به فروش می رسند. پارچه های گونی کنفی رولی را می توانید در عرض های یک، دو و سه متر و طول های متفاوت، تهیه کنید.


شرکت خوارزم سازه، نمایندگی فروش انواع گونی چتایی و گونی کنفی با کیفیت و استاندارد در تهران به قیمت روز کارخانه می باشد. تمامی خدمات ارائه شده توسط شرکت خوارزم سازه کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت روز محصولات و نیز مشاوره با کارشناسان مجموعه می توانید به وبسایت خوارزم سازه مراجعه کرده و یا با شماره 09124712355 تماس حاصل فرمائید.