به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از وال استریت ژورنال، بازگشت به مدرسه و آموزش حضوری باعث خوشحالی والدین و دانشآموزان شد چراکه از تماسهای تصویری، تکالیف آنلاین و تمام اشکالات فنی ناشی از اختلالات در این روش آموزشی خسته شده بودند.
با این حال، وقتی دانشآموزان به کلاسهای درس برگشتند، متوجه شدند که بسیاری از آن ابزارهای دیجیتالی از بین نمیروند حتی زمانی که دانشآموزان شخصاً با هم هستند، معلم ممکن است درسی را در فضاهای آموزش آنلاین مانند Google Classroom یا Canvas آموزش دهد همچنان چندین وبسایت برای آزمونهای درسی، ویدیوهای علمی یا خواندن معرفی کند و برای دانشآموزان متوسطه اول و دوم که تعداد معلمان بیشتر است، رویکردهای آموزشی هم متفاوت خواهد بود.
والدین و معلمان میگویند، گاهی اوقات دانشآموزان فراموش میکنند کار خود را ارسال کنند، یا قبل از اتمام یک کار آموزشی، سایتی را ترک میکنند همچنین بسیاری از دانشآموزان دیگر تکالیف کاغذی را تحویل نمیدهند و در عوض انتظار میرود که کپیهای دیجیتالی تهیه کنند.
با بازگشت برخی از مناطق به آموزش از راه دور به دلیل افزایش موارد کووید-19 و حضور برخی از دانشآموزان در قرنطینه، ثابت شده است که کلاسهای درس دیجیتال یک ضرورت مستمر است.
ابزارهای دیجیتالی هنوز در ایام مدرسه حضوری استفاده میشوند، ردیابی تکالیف آنلاین یک کار طاقتفرسا است و بسیاری از والدین آرزو می کنند که مدارس به حالت مداد و کاغذی برگردند.
کارشناسان آموزش و پرورش میگویند که کلاسهای درس دیجیتال وجود دارند و همه ما باید به آنها عادت کنیم. وابستگی به فناوری باعث شده است که برخی از والدین زودتر از آنچه که میخواهند تلفن همراه برای فرزندان خود بخرند.