تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3217418
شناسه : 3217418
تاریخ :
وزیر کشور: خسارات‌های مردم سیل‌زده را جبران خواهیم کرد اقتصاد ایران: احمد وحیدی صبح امروز به دعوت نماینده مردم شهرستان‌های لارستان خنج اوز و گراش در میان مردم سیل‌زده از جبران خسارت‌های مناطق سیل‌زده سخن گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، وزیر کشور شب گذشته از مناطق سیل زده لامرد بازدید کرد و صبح امروز نیز در میان مردم سیل‌زده بیرم حضور پیدا کرد. 

وحیدی ابتدا از بند خاکی تخریب شده بالاده و معابر، رودخانه و زمین‌های کشاورزی آسیب‌دیده روستای محمد قاسمی بازدید کرد و سپس در جمع مردم شهر بیرم حضور یافت.

وی که با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران، معاون وزیر نیرو، فرمانده انتظامی فارس و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری و استانی به بیرم سفر کرده بود، در بین مردم سیل زده بیرم عنوان کرد: خسارت‌های وارد آمده به مردم جبران خواهد شد. مردم نگران نباشند و مسئولان در کنار آن‌ها هستند.

وحیدی گفت: بنده به اینجا آمدم تا مشکلات را ببینم و دنبال کنم، از این رو با معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفتگو کردم، همه آمادگی دارند و کمک خواهند کرد.

وزیر کشور درخصوص منازل تخریب‌شده خاطرنشان کرد: مجوز بازسازی منازل صادر و سیمان رایگان در اختیار آسیب‌دیدگان قرار خواهد گرفت.