تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3215086
شناسه : 3215086
تاریخ :
علیرضا منصوریان: با وجود مشکلات مالی مقابل مس رفسنجان می‌جنگیم اقتصاد ایران: گروه استان‌ها ــ سرمربی نفت آبادان گفت: نمی‌خواهم درمورد مسائل مالی صحبت کنم؛ هوادار ما در آبادان دوست دارد تیم برایش جان‌فشانی کند. ما با تمام وجود ان‌شاالله می‌رویم برایشان می‌جنگیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، علی‌رضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با  مس رفسنجان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ضمن اشاره به شرایط سخت حضورشان در رفسنجان گفت:  ما با پرواز آمدیم و پرواز ما دو سه ساعت تاخیر داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هتلی که ما رزرو کردیم در رفسنجان بود، فکر می‌کردیم بازی در سرچشمه با فاصله 60کیلومتر  برگزار شود. متاسفانه به دلیل شرایط بد آب و هوایی مجبور شدیم به سمت سیرجان حرکت کنیم.

سرمربی نفت آبادان گفت: بارندگی شدید است؛ تیم ما دو بخش شده است. یک بخش در رفسنجان مستقر شده است. یک بخش هم در سیرجان مستقر است. ما در سیرجان 10 اتاق گرفته ایم و توانستیم نصف تیم را با خودمان ببریم.

وی گفت: هتلی که ما رزرو کرده بودیم در شهر رفسنجان بود و پرداخت هم انجام دادیم و تعهدی را قبول نمی‌کرد برای اینکه جا به جا بشویم و به سیرجان برویم. الان فقط سعی تلاشمان این است که تیم به سیرجان برسد.

منصوریان درباره بازی فردا گفت : فردا بازی بسیار سختی است؛ تیم مس رفسنجان نسبت به ما از لحاظ کیفیت مالی خیلی متفاوت است. شرایط رفسنجان و شرکت مس به شکلی است می‌توانند به تیمشان خوب کمک کنند. واقعا باید تشکر کرد از مجموعه مس رفسنجان که تیمشان را به این شکل کاور می‌کنند. شرایط تیم ما همچنان در شرایط بند جیب گیر کرده است.

سرمربی صنعت نفت گفت: نمی‌خواهم درمورد مسائل مالی صحبت کنم؛ هوادار ما در آبادان دوست دارد تیم برایش جان‌فشانی کند. ما با تمام وجود ان‌شاالله می‌رویم برایشان می‌جنگیم. بچه‌های ما هم پیمان شده‌اند تا همه مسائل را مانند هفته پیش فراموش کنند و بتوانند در زمین بازی خوب خودشان را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: هرچند می‌دانم مسئولان آبادان بهترین تصمیم را برای مسائل مالی ما خواهند گرفت. از فرماندار جدید شهر آبادان هم می‌خواهم کمک کنند که مصوبه شورای تامین امضا شود. من نمی‌خواهم هر دفعه شرمنده بچه‌ها باشیم؛ تا اینجا هم بچه‌های ما اوج فداکاری  و مردانگی را کرده‌اند. الان شرایطی نداریم درمورد مسائل فنی بتوانیم صحبت کنیم. همچنان پای شعارمان هستیم؛ یک نفر برای همه و همه برای آبادان.

انتهای پیام/س