تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3214502
شناسه : 3214502
تاریخ :
استاندار خراسان رضوی: قیمت داروهای کرونایی و ذخایر دارویی کنترل شود اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی خواستار مراقبت از قیمت داروهای کرونایی شد و گفت: در این بین مراقبت از قیمت سایر داروها و ذخایر دارویی مورد تاکید است‌.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی خواستار مراقبت از قیمت داروهای کرونایی شد و گفت: در این بین مراقبت از قیمت سایر داروها و ذخایر دارویی مورد تاکید است‌. همچنین تاکید ما بر این است که در ذخایر مربوطه و شبکه‌های توزیع و نظارت، سازوکارها پیش بینی شود تا شرایط عادی و خاص را بتوانیم مدیریت کنیم.

وی افزود: علی رغم پیدا شدن سویه جدید بیماری، از نظر نسبت ابتلا همچنان وضعیت مناسبی داریم ولی وضعیت کاملا شکننده بوده و باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم.

نظری با تاکید بر لزوم تزریق دوز سوم واکسن کرونا توسط شهروندان، افزود: تزریق دوز سوم در پیشگیری از ابتلا به اومیکرون بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به ضرورت کنترل مبادی ورودی به استان گفت: در کنترل مبادی ورودی به استان به ویژه مرزها هر اقدامی لازم است باید با دقت انجام شود تا فرد آلوده‌ای به استان ما وارد نشود.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر افزایش ضریب واکسیناسیون رانندگان مدارس و کنترل این حوزه تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به مناسبت‌های پیش روی، یادآور شد: حتما از ظرفیت امور مساجد و هیات‌های مذهبی برای بازگویی و بازخوانی پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود تا مراسمات به نحو احسن با رعایت بهداشت حداکثری برگزار شود.