تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3214340
شناسه : 3214340
تاریخ :
روش های جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام اقتصاد ایران: جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام یکی از موارد مهمی است که باید در دستور کار هر کسب و کار اینترنتی قرار بگیرد چرا که قرار است با استفاده جذب مخاطبان هدفمند مشتریان پیج خود را بالا برده و بدین صورت سود بیشتری از فروش محصولات به دست بیاورید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام همواره یکی از مهم ترین مواردی است که یک کاربر اینستاگرام به دنبال آن می باشد، مخصوصا کسانی که کسب و کار مجازی راه اندازی کردند به این موضوع بسیار اهمیت می دهند که علاوه بر لایک، کامنت و ویو بتوانند کاربران و مخاطبان را به سمت خود بکشانند چرا که کاربران هدفمند می توانند منجر به خرید محصول شوند که مطمئنا هر چقدر تعداد مخاطبان هدفمند شما بیشتر باشد به طبع فروش بیشتر را تجربه خواهید کرد.

جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام در کلام و ظاهر شاید ساده به نظر برسد اما کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند به خوبی از این موضوع مطلع هستند که جذب مخاطبان هدفمند و واقعی کمی سخت و دشوار است، از این رو با کمک خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش میتوانند به رشد پیج خود سرعت بیشتری ببخشند. فرض کنید که در پاساژ چند طبقه کسب و کار خود را راه اندازی کردید و عینا در همان پاساژ فروشگاه های بسیار بزرگ تری وجود دارند که در زمینه ی کاری شما فعالیت دارند و فروشگاه شما نسبت به آن ها بسیار کوچک است، آیا می توان در وهله ی اول در مورد رقابت با آن ها صحبت کرد؟ قاعدتا چنین چیزی غیر ممکن است چرا که شما نمی توانید فروش یک سوپر مارکت را با فروشگاه زنجیره ای مقایسه کنید اما مطمئنا هر دوی آن ها به اندازه ی کافی از فروش محصولات سود می برند، این بدین معنی است گرچه تعداد مشتریان از همان ابتدا کم است اما مطمئنا با برنامه ریزی درست می توانید به فروش و سود مناسب دست پیدا کنید؛ گرچه در دنیای واقعی جذب مخاطب سخت تر از مجازی می باشد، شما در فضای مجازی می توانید خریداران زیادی را به سمت خود جذب کنید که کسب درآمد از آن از فروشگاه های بسیار بزرگ بیشتر باشد به شرطی که با جدیت کار خود را دنبال کنید.

جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام بهتر از دنیای واقعی

خرید فالوور اینستاگرام شاید تنها راه برای پیشرفت در اینستاگرام نباشد اما مطمئنا استفاده از این روش بی تاثیر هم نیست! یعنی اگر در جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام مصمم باشید مطمئنا به آن دست پیدا می کنید  اما نباید از خرید فالوور، لایک و کامنت نیز غافل شوید چرا که در کنار جذب مخاطبان هدفمند استفاده از روش های ذکر شده توصیه می گردد چرا که تاثیر مستقیم در جذب مخاطبان و کاربران هدفمند دارد.

بهتر است در وهله ی اول مقیاس را به طور کامل کنار بگذارید و تمرکز خود را بر روی جذب مخاطب بگذارید، در تفاوتی که در دنیای واقعی و مجازی وجود دارد این است که فروشگاه کوچک شما می تواند روز به روز بزرگ تر شود اما در دنیای واقعی شاید سالیان سال طول بکشد که کسب و کار خود را گسترش دهید، پس همین حالا دست به کار شوید چرا که قرار است در فضای مجازی تبدیل به یکی از برجسته ترین افراد در هر زمینه ی کاری شوید.

تاثیر لایک در جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام

بعد از اینکه توانسید فالوور های فیک و هدفمند خود را به حد نرمال برسانید مطمئنا به سراغ آمار های لایک و ویو خواهید رفت چرا که بعد از انتشار پست در اینستاگرام، آمار کامنت است که بسیار به چشم می آید، در واقع کاربران بعد از مشاهده ی پروفایل کاربری به سراغ آخرین پست رفته و تعداد لایک یا ویو را با تعداد فالوور مقایسه می کنند چرا که در صورت عدم همخوانی این دو اعتماد کاربران از بین می رود، بنابراین بهتر است قبل از هر چیز توازن را در پیج اینستاگرام رعایت کنید، یعنی اگر تعداد فالوور شما با لایک همخوانی نداشته باشد پیشنهاد می گردد با خرید لایک ارزان از این موضوع جلوگیری کنید تا کاربران به علت عدم توازن لایک و فالوور از صفحه ی اینستاگرام شما خارج شوند، بنابراین وجود لایک و کامنت می تواند منجر به جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام شده و باعث فروش بیشتر محصولات شوند.

جذب فالوور اینستاگرام

تاثیر کامنت در فروش محصول و ارائه خدمات

شاید از خود بپرسید اهمیت کامنت اینستاگرام برای فروش بیشتر و جذب مخاطب هدفمند چیست؟ به طور کلی برای اینکه کاربران خیال خود را از بابت خرید محصول راحت کنند نگاهی به نظرات سایر کاربران می اندازند تا اگر رضایت یا عدم رضایتی وجود داشت، تصمیم خود را در خصوص خرید یا عدم خرید محصول بگیرند.

بنابراین در صورت عدم مشارکت کاربران در نظرات بهتر است که خرید کامنت را در برنامه ی کاری خود قرار دهیم چرا که اگر مبنا را بر جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام قرار دهیم مطمئنا با استفاده از روش خرید لایک و کامنت هم می توانیم به این درجه دست پیدا کنیم به شرطی که با این زمینه کاملا آشنایی داشته و برای انجام آن زیاده روی نکنیم.

بگذارید از تجربه کاری ما با شما صحبت کنیم؛ به صورت اتفاقی پیجی را مشاهده کردیم که تعداد 3 میلیون کاربر فیک در آن وجود داشت اما لایک آخرین عکس آن به 500 عدد هم نرسیده بود، خب قطعا هیچ خریداری به این پیج اعتماد نخواهد کرد چرا که ملاک تنها فالوور نیست، بلکه توازن میان فالوور، لایک و کامنت است که می تواند نظر کاربران را به سمت خود جلب کند.

جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام با ایجاد توازن

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده و به دنبال جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام هستید برای شروع کار بهتر است توازن را در فالوور، لایک و کامنت برقرار کنید تا مخاطبان واقعی بیشتری را جذب کنید، آنگاه بعد از مشاهده ی سیر صعودی پیج، خرید لایک، کامنت و ویو را کاهش دهید، منظور این است که به دلیل عملکرد مناسب در جذب کاربران هدفمند اینستاگرام تنها تعداد انگشت شماری از پست ها ، لایک و کامنت کمتری دارند.

بگذارید با یک مثال خیلی ساده این موضوع را با شما در میان بگذاریم، زمانی که فروشگاه آنلاین راه اندازی می کنید برخی از محصولات شما فروش پایین تری دارند، مثلا در فروشگاه شما ممکن است برخی از محصولات برای مشتری جذابیت نداشته باشد به همین دلیل از جانب کاربران لایک و کامنت پایین تری دریافت می کنید، برای جبران لایک و کامنت بهتر است که برای آن پست لایک، ویو و کامنت معنی دار خریداری کنید تا سایر مشتریان با کامنت پذیری پست های شما ارتباط بگیرند و باعث شوند که کاربران هدفمند نیز نظرات منفی و مثبت خود را در خصوص هر یک از کالا ها انتشار دهند.

جذب فالوور در اینستاگرام

راز موفقیت بعد از جذب مخاطب هدفمند

زمانی که مخاطبی را در اینستاگرام جذب می کنید مطمئنا برای آن زحمات زیادی کشیده اید، هیچ کاربری بی دلیل به شما رجوع نمی کند، حتما پست و استوری های شما کاربر مورد نظر را جذب خود کرده است، اگر قصد دارید در کسب و کار یا دریافت تبلیغات موفق باشید، همین طور که بار ها در مقالات های مختلف عنوان کردیم، در مرحله ی نخست پروفایل حرفه ای طراحی کنید. بعد از آن خرید ویو اینستاگرام راه حلی بسیار مطلوب برای افزایش بینندگان پیج اینستاگرام شماست! بله طبیعتا برای دیده شدن نیاز به بازدید و مراجعه کننده داریم؛ بعد از این مرحله باید متذکر شد که شما برای توسعه یک پروفایل حرفه ای نیاز به تیم حرفه ای برای پیج خواهید داشت که به وسیله ی شما طراحی شده و منحصر به فرد باشد، آنگاه با رعایت سایز فونت و تیتر های جذاب بتوانید مخاطبان را به سمت خود جلب کنید، در ضمن دسته بندی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید در قسمت هایلایت ها به آن توجه ویژه شود، در این صورت است که شما یک صفحه اینستاگرام جذاب را خلق کردید که به صورت مرتب و برنامه ریزی رو به جلو حرکت خواهید کرد، در واقع اولین قدم برای جذب مخاطب واقعی در اینستاگرام موارد ذکر شده است که باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.