تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3213461
شناسه : 3213461
تاریخ :
کارخانه کشمش کریمی بهترین تولیدکننده کشمش ملایر اقتصاد ایران: کشمش ملایر یکی از مرغوب‌ترین محصولات خشکبار جهان است که توسط مراکز تولیدی متعدد از جمله کارخانه کشمش کریمی در کیفیت‌های متفاوت به بازار فروش عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، کشمش ملایر یکی از مرغوب‌ترین محصولات خشکبار جهان است که توسط مراکز تولیدی متعدد از جمله کارخانه کشمش کریمی در کیفیت‌های متفاوت به بازار فروش عرضه می‌شود. این محصول ارزشمند که سرشار از خواص متعدد و مواد معدنی متنوع از جمله آهن،  پتاسیم و..  است، براساس شکل ظاهری، درجه کیفیت و حتی خواص منحصر به فرد به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شود که شناخت هر دسته از انواع کشمش ملایر برای دست‌یابی به خریدی مقرون به صرفه‌تر در استفاده‌های گوناگون از آن موثر خواهد بود. به همین دلیل در ادامه این مقاله سعی نمودیم به دنبال معرفی کارخانه کشمش کریمی به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان کشمش‌های ملایر به بررسی بیشتر انواع متفاوت این محصولات بپردازیم. صادرات کشمش از ایران به کدام کشورها انجام می‌پذیرد کشورهای متعدد با شناخت تاثیرات فوق‌العاده کشمش در جلوگیری از ابتلا به سرطان، کاهش نفخ‌های شکمی، درمان کم‌خونی، جلوگیری از پوکی استخوان و دیگر خواص بسیار متعدد این ماده مغذی به استفاده‌ی بیشتر از آن در وعده‌های غذایی روزانه و یا گنجاندن آن در میان وعده‌های خود اقدام نموده‌اند که این موضوع منجر به افزایش صادرات کشمش‌ به این کشورها از کشورهای تولیدکننده کشمش شد. روند تقاضا و خرید کشمش ایران در این کشورها به قدری شدت یافت که کارخانه‌جات متعدد ایرانی همچون کارخانه کریمی توانستند به صادرات انواع متفاوت کشمش‌های تولیدی خود به کشورهای امارات، عراق، روسیه، عمان و پاکستان و... اقدام نمایند.

 کیفیت‌های متفاوت کشمش‌های ملایر برای امور متفاوت

همان‌طور که می‌دانید کشمش‌های تولیدی در کارخانه کریمی و دیگر مراکز تولیدکننده کشمش ملایر‌ همگی در یک درجه کیفیت نبوده و معمولا بیشتر به دلیل شکل ظاهری و طعم خود از درجه کیفیت‌های متفاوتی بهره‌منداند که این تفاوت کیفیت‌ عاملی برای حضور این محصولات با قیمت‌های متفاوت در بازار فروش می‌باشد. تفاوت قیمت کشمش‌های متنوع گاهی به قدری زیاد است که مشتریان را در هنگام خرید با سردرگمی‌هایی روبه رو می‌سازد. در جهت رفع این سردرگمی باید عرض‌کنیم که کشمش‌های درجه یک که از قیمت بالاتری بهره‌منداند به عنوان خشکبار و پذیرایی از میهمان، و کشمش‌های که از لحاظ شکل ظاهری کیفیت چندانی ندارند یا دردسته‌ی کشمش ملایر درجه دو یا سه قرار میگیرند، برای استفاده درون شیرینی‌ها مناسب‌تر می‌باشند. بنابراین در تمامی موارد به خرید کشمش‌ ملایر درجه یک کریمی نیازی نیست. بلکه در موارد متعدد میتوان از محصولات درجه دو این کارخانه نیز استفاده نمود.

انواع کشمش‌های ملایر

علاوه بر درجه کیفیت، کشمش ملایر و کشمش ایران براساس نوع انگورهای مورد استفاده و روند تولید و ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد، به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند. که در این قسمت سعی نمودیم با دسته‌بندی مدل‌های متفاوت هریک به بررسی دقیق‌تر این محصولات، بپردازیم.

خرید کشمش ملایر-خرید کشمش ایران

کشمش‌های گلدن ملایر

کشمش‌ گلدن ملایر که به علت رنگ طلایی خود با این نام شناخته می‌شود، با بهره‌مندی از خواص مفیدی چون دفع سموم بدن، تقویت دندان‌ها و تامین انرژی توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان دیگر انواع کشمش ملایر پیدا کند. انگورهای مورد استفاده در تولید این کشمش‌ها از نوع محصولات کیفیت بدون دانه (تامپسون بی دانه) بوده که می‌توانند توسط روش‌های متعددی از جمله خشک شدن به واسطه‌ی دود گوگرد حاصل شوند. استفاده از دود گوگرد به نسبت سایر روش‌های خشک کردن مزایای متعددی را می‌تواند در پی داشته باشد. چراکه این روش علاوه براینکه کمک می‌کند تا محصولی ارگانیک تهیه شود، بلکه کمک می‌کند تا بتوان این کشمش ملایر را ظرف مدت زمان بیشتری نگهداری کرده و مورد استفاده قرار داد. این کشمش‌ها که به طور معمول از قیمت بیشتری به نسبت سایر محصولات برخورداراند میتوانند جهت مصرف به شکل تنقلات یا در پخت غذا مورد استفاده قرار بگیرند.

برای خرید کشمش گلدن ، کشمش ملایر ، کشمش تیزابی میتوانید با شماره 09183527902 در تماس باشید و یا به سایت کارخانه کشمش کریمی https://karimiraisins.com/ مراجعه نمایید.

کشمش‌های سبز

کشمش ملایر سبز که به کشمش آجیلی هم معروف است، به دلیل بهره‌مندی از میزان بالایی فیبر و ویتامین‌های متعدد و عناصر مختلف، در درمان و پیشگیری از بیماری‌های گوارشی چون یبوست و جلوگیری از بیماری‌های کلیوی و حذف سموم خون، میتواند مثمره ثمر واقع شود.

کشمش مویز

یکی‌دیگر از انواع کشمش ملایر، کشمش مویز می‌باشد. این کشمش‌ها که به طورطبیعی و به واسطه‌ی نور خورشید خشک می‌شوند، به معمول به نسبت سایر کشمش‌ها حالت گوشتی‌تر و درشت‌تر داشته و پس از خشک شدن در کارخانه کریمی و یا مراکز خانگی و کارخانه‌ای تولیدی خواص خود را حفظ کرده و به عنوان محصولی کاملا سالم به دست متقاضیان خرید کشمش میرسد.

کشمش‌های تیزابی

کشمش کریمی تولیدکننده کشمش ملایر و کشمش ایران

کشمش‌ تیزابی به کشمش‌هایی که به واسطه‌ی تیزاب کردن، با سرعت بالایی تولید می‌شوند، اتلاق می‌شود. استفاده از روش تیزاب کردن در تولید کشمش ملایر در کاهش ضایعات کشمش و تولید محصولاتی با کیفیت و مناسب صادرات به دیگر کشورها نقش گسترده‌ای را در پی دارد. در طی این روش به واسطه‌ی قرارگیری انگور در محلول تیزابی، محصول ضد عفونی شده و سپس بعد از قرارگیری در آفتاب، یا دستگاه‌های مخصوص مورد استفاده در کارخانه تولید کشمش ملایر کریمی، خشک شده و آماده عرضه به بازار فروش می‌شود. خوب است بدانید  کشمش‌هایی که در روند تولیدشان از تیزاب استفاده می‌شود، به نسبت سایر کشمش‌ها از سطح براق‌تر و روشن‌تری بهره‌مند بوده و  روشن‌تر هستند. کشمش تیزابی به دو دسته کشمش تیزابی درجه یک و کشمش تیزابی درجه دو تقسیم می شود.

راهنمای تهیه کشمش مرغوب

برای خرید هرنوع کشمش ملایر نیاز است به تازگی و سلامت کشمش، توجه نمایید. کشمش‌هایی که نرم‌تر هستند و لطافت بیشتری دارند و یا از رنگ مطلوبی برخورداراند معمولا بهترین گزینه جهت تهیه هر کدام از کشمش‌های معرفی شده می‌باشند. شکرک زدن، چسبندگی و یا کپک زدن کشمش نشانه‌ی نا مرغوب بودن آن می‌باشد.

قیمت کشمش‌های ملایر در کارخانه کریمی

در هنگام تهیه هریک از انواع کشمش ملایر از بازار فروش و مغازه‌ها با محصولاتی روبه رو میشویم که تحت‌تاثیر قیمتی که واسطه‌های متعدد بر روی آن اعمال کرده‌اند و درنظرگرفتن سود خود مغازه دار با قیمت بالایی به مشتریان عرضه می‌شوند. این درحالی است که با تهیه کشمش از کارخانه‌جات تولیدی، به علت حذف واسطه‌های موجود، میتوان به قیمت پایین‌تری دست‌ یافت. کارخانه کریمی نیز با عرضه مستقیم محصولات خود به صورت عمده یا خرد سعی در دستیابی مشتریان به محصولاتی با کیفیت‌تر و ارزان قیمت‌تر را دارد. جهت تهیه هریک از انواع کشمش‌های ملایر معرفی شده میتوانید به وبسایت کارخانه کریمی مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعات درج شده در سایت و یا مشاهده محصولات و قیمت به خرید محصول مورد نیاز خود از این کارخانه اقدام نمایید. برای مراجعه به وب‌سایت این کارخانه میتوانید از آدرس karimiraisins.com  استفاده کنید.  برای خرید کشمش ارزان ملایر میتوانید از کارخانه کشمش کریمی اقدام نمایید.