تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3212439
شناسه : 3212439
تاریخ :
اجاره ویلا یا کلبه در ییلاقات ماسال چقدر هزینه دارد؟ اقتصاد ایران: ماسال کجاست؟ ماسال شهری سرسبز در شمال غربی رشت در استان گیلان است که به دلیل سرسبزی و طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع، آبشار های مرتفع و جنگل های مه آلود، مقصد بسیاری از مردم فراری از آلودگی و شلوغی شهر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،طیف سبزی که مراتع پست و مرتفع ماسال را پوشانده است، این منطقه را شبیه یک کارت پستال رنگارنگ کرده است و زندگی در ماسال واقعا مانند زندگی در رویا است. فاصله تهران تا ماسال حدود 5 ساعت است و برای رسیدن به آن باید جاده قزوین به رشت را طی کرد و به ماسال رسید.

طبیعت گیلان و بکرش سال ها است که پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. ماسال شهری در استان گیلان و در کنار کوه ‌های تالش است که به دلیل کوهپایه ‌هایش جاذبه‌ های طبیعی فراوانی دارد و دوره‌ های تابستانی زیادی در اطراف خود دارد و آن را به یکی از محبوب‌ ترین مناطق طبیعت گردی تبدیل کرده است.

اجاره روزانه و آنلاین ویلا در ماسال

نزدیکی به آبشار های متعدد، غار ها، مناطق کوهستانی و پوشش های همیشه سبز از مزایای اجاره ویلا در ماسال است، ماسال بهشت ​​دست نخورده ای است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

ویلا های ماسال عمدتا کلبه ‌ها و ساختمان ‌های یک یا دو طبقه هستند که به طور مشابه ساختمان ‌های کوتاهی هستند که به بیننده اجازه می ‌دهند دید وسیع ‌تری به محیط داشته باشند. ماسال از تراکم جمعیت پایینی برخوردار است که طبیعت آن را بکر می کند.

خانه مبله ویلایی شیک در ماسال

ویلا ها و کلبه های ماسال چه امکاناتی دارند؟

ویلا های ماسال با سطح کیفی و امکانات رفاهی متمایز هستند و با هر بودجه و نیازی می توانید ویلای مورد نظر خود را در ماسال بیابید. این ویلا ها دارای امکاناتی مانند: ملحفه، ظرفیت متفاوت، مناظر زیبا، سرویس بهداشتی و حمام، وسایل آشپزی، پارکینگ، مجاورت با مراکز خرید و مناطق دیدنی ماسال هستند.

شما می توانید قبل از رزرو و اجاره ویلای مورد نظر خود با مراجعه به سایت های معتبری مانند سایت سپنجا، انواع ویلا ها، امکانات رفاهی و ظرفیت آن ها را جویا شوید.

منزل مبله ویلایی تمیز درماسال

هزینه اجاره ویلا در ماسال چقدر است؟

هزینه اجاره ویلا در ماسال بستگی به محوطه سازی ویلا، موقعیت مکانی ویلا، بازسازی، ظرفیت و متراژ آن دارد. ماسال یکی از شلوغ ترین نقاط ایران است که تعداد ویلا ها و رنج قیمتی آن ها به خصوص در سال های اخیر بسیار متفاوت بوده است.

هزینه اجاره ویلا در ماسال بستگی به این دارد که کدام ویلا را اجاره می کنید. هر چه امکانات رفاهی بیشتر در ویلای شما اعم از حمام، تازه ساخت، فضا و اتاق بیشتر، امکانات خانگی و تفریحی، استخر، حیاط و ... بیشتر باشد، هزینه اجاره ویلا در ماسال برای شما بیشتر خواهد بود.

محدوده قیمت اجاره ویلا در ماسال بسیار گسترده است که می توانید در سایت سپنجا در تمامی قیمت ها از شبی 150 هزار تومان و تا 1 میلیون تومان ادامه دارد.

اما به طور میانگین قیمت رزرو ویلا ماسال در سال 1400 با ظرفیت 6 نفر در روز حدود 300 هزار تومان است.

ویلا لوکس درماسال

برای اجاره ویلا و کلبه در ماسال چه مدارکی لازم است؟

با توجه به این که ویلایی که در اختیار شما قرار می گیرد مبله و مجهز به امکانات رفاهی می باشد، در مدت اقامت در ویلا شناسنامه معتبر تحویل خواهید داد و شناسنامه شما تا پایان سفر نزد مالک خواهد بود. با این حال، قوانین ویلا ممکن است کمی متفاوت باشد و همیشه می توانید در این مورد با مالک مذاکره و توافق کنید.

 

آیا می توان ویلا ماسال را آنلاین رزرو کرد؟

سپنجا با بیش از 100 ویلا در ماسال، طیف گسترده ای از گزینه های رزرو آنلاین ویلا های ماسال را متناسب با نیاز و بودجه شما در اختیار شما قرار می دهد.

 

معرفی 4 کلبه شیک و تمیز برای اجاره در ییلاقات ماسال

قوانین لغو ویلا در ماسال چگونه است؟

قانون های لغو ویلا توسط سایت های میزبان یا رزرو ویلا تنظیم می شود و اغلب تا حدودی مشابه هستند. گویی مبلغی که پس از انصراف از رزرو به شما بازپرداخت می شود مشمول جریمه می شود و میزان این جریمه بستگی به زمان لغو رزرو شما دارد. هر چه مدت زمان کنسلی به روز رزرو ویلا نزدیک تر باشد، هزینه بیشتری از شما دریافت خواهد شد.

 

بهترین ویلا های ماسال کدام اند؟

ویلای دو خوابه علی اکبری، ویلا بوم گردی چوبی شباهنگ، ویلا دو خوابه قصر سفید و ویلا دو خوابه شاپرک بر اساس نظرسنجی ها و رتبه بندی مسافرانی که از این شهر زیبا بازدید کرده اند، به ترتیب تبدیل به بهترین ویلا های ماسال شده اند.

ویلاشیک جنگلی درماسال

بهترین زمان برای رفتن به ماسال چه زمانی است؟

ماسال منطقه ییلاقی بی نظیری است که هر روز از سال زیبایی های خاص خود را دارد. اما برای افرادی که به سرما عادت ندارند زمستان بهترین زمان برای سفر به ماسال نیست و در تابستان سفر به ماسال به دلیل رطوبت زیاد کمی آزاردهنده است و در فروردین ازدحام جمعیت آرامش شما را به هم می زند. به طور کلی، پاییز و همچنین اردیبهشت و شهریور بهترین زمان برای بازدید از ماسال هستند.

آب و هوای ماسال

منطقه ییلاقی ماسال دارای آب و هوای سرد و خنک حتی در تابستان است. البته متوسط ​​دما در اواخر بهار و تابستان به 18 درجه سانتیگراد تمایل دارد، اما گاهی سرمای زمستان تا اوایل بهار ادامه دارد و برف سنگینی در حاشیه بهار می ‌بارد و می ‌توان در فروردین ماه درگیر زمستان ماسال شد.

بارش برف سنگین در زمستان، ماسال عملا خالی از سکنه می شود، در زمستان حتی ساکنان بومی این منطقه به دلیل سرمای شدید از این منطقه می روند.

با توجه به سردی هوا در نیمه دوم سال در ماسال، بهترین زمان برای سفر به ماسال و لذت بردن از طبیعت دلپذیر ماسال در تابستان  از اواسط بهار تا اواخر تابستان است. البته در سفر به ماسال و ییلاق آن سعی کنید حتی در تابستان کاپشن همراه خود داشته باشید.

 

چه ویلا هایی در ماسال وجود دارد؟

در ماسال هر نوع ویلایی اعم از ویلا در کنار رودخانه، ویلا استخردار، ویلا جنگلی و .. در ماسال وجود دارد که می توانید هر کدام را که می خواهید را از سایت سپنجا (sepanja.com) مشاهده و سپس رزرو کنید.