تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3212300
شناسه : 3212300
تاریخ :
آیت الله ناصری: 9 دی پیام‌آور بصیرت مردم و اهمیت حضور انقلابی است اقتصاد ایران: امام جمعه یزد گفت: 9 دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب و پیام آور بصیرت، مقاومت و حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه، آیت‌الله محمدرضا ناصری در پیامی با گرامیداشت 9 دی اظهار کرد: نهم دیماه پیام‌هایی دارد که باید حافظ این پیام‌ها باشیم و تلاش کنیم آثار این واقعه مهم تاریخی در جامعه باقی بماند.

وی افزود: امروز در شرایطی که جنگ روانی دشمن علیه اسلام و انقلاب شدت گرفته و حرکت موذیانه در راستای تحریف مسائل، تحریف حوادث و وقایع آغاز شده، باید جامعه را از آسیب‌های این تحریف‌ها مصون نگه داریم.

امام جمعه یزد گفت: این تحریف‌ها سبب شده تا عده‌ای از مسیر فهم درست، سبک الهی، اندیشه‌ورزی و فهم انقلاب و اسلام خارج شوند.

آیت الله ناصری یزدی با تاکید بر این‌که دشمن با بیان مسائل دور از واقعیت و دگرگون جلوه دادن یا تخریب کردن افراد و چهره‌ها تلاش می کند مسیر انقلاب را منحرف کند، تصریح کرد: لازمه اینکه جامعه، نظام و انقلاب از همه این مسائل مصون بماند، بصیرت است.

وی به تشریح مفهوم و معنای بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت به معنای آگاهی، اطلاع و دقت در مورد اصل اسلام و دقت در مورد بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

ناصری با اشاره به شرایط فعلی جامعه و حرکت‌های موذیانه دشمنان تاکید کرد: آنچه که اکنون ضرورت دارد، ترویج پیام ۹ دی است و ۹ دی، پیام آور بصیرت، مقاومت و حضور در صحنه است.

امام جمعه یزد با اشاره به ترفندهای مختلفی که دشمنان برای مخدوش جلوه دادن چهره انقلاب و اسلام به کار می‌گیرند، افزود: یکی از این ترفندها، حقه‌های رسانه‌ای است و دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارند، حقیقت انقلاب و اسلام را کتمان و پیشرفت‌های کشور ما در سایه نظام اسلامی را انکار می کنند.

وی تاکید کرد: همه ما باید در برابر این ترفندها هوشیار باشیم و به مردم نیز آگاهی‌های لازم را ارائه دهیم، اهداف دشمن را درک کنیم و پای اصل ولایت و اصول انقلاب بمانیم تا دشمن موفق نشود اهداف خود را پیاده کند و جامعه ما را از مسیر خود دور را منحرف کند.

ناصری بر لزوم تلاش برای ماندگاری پیام ۹ دی در جامعه تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن از شرایط کشور سوءاستفاده کند و ما را نسبت به انقلاب سست و از اهداف و آرمان‌های آن دور کند.

انتهای پیام/الف