تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3211464
شناسه : 3211464
تاریخ :
آیا می‌خواهید فرش ماشینی بخرید؟ حتماً قبل از خرید بخوانید اقتصاد ایران: بسیاری از ما عاشق زیبایی مسحورکننده فرش‌های دست‌بافت هستیم. اما هزینه هنگفت این فرش‌ها را کجای دلمان بگذاریم؟ خبر خوب این است که به لطف تکنولوژی، امروزه نیازی نیست برای خرید فرش‌های زیبا، هزینه‌های هنگفت کنید! آیا می‌خواهید فرشی بخرید که زیبایی مسحورکننده‌ای داشته باشد اما هزینه آن هنگفت نباشد؟ در این صورت فرش‌های ماشینی دقیقاً همان چیزی هستند که به دنبالش هستید!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، راز انتخاب یک فرش ماشینی خوب و باکیفیت چیست؟ فرش‌های ماشینی با فرش‌های دست‌بافت چه فرقی دارند؟ آیا خرید فرش ماشینی ارزشش را دارد یا نه؟ بیایید بررسی کنیم!

 

آیا خرید اینترنتی فرش ماشینی انتخاب خوبی است؟

فرش‌های ماشینی انتخابی بسیار هوشمندانه برای افرادی هستند که می‌خواهند با هزینه کم، فرشی بسیار زیبا و باکیفیت خریداری کنند. آیا می‌خواهید خانه جدید خود را چیدمان کنید؟ ما معتقدیم که فرش‌های ماشینی باید حتماً جزوی از لیست خرید شما باشند! چرا؟

1.        بسیار پرظرافت و زیبا

آیا یک فرش ماشینی می‌تواند به زیبایی و ظرافت یک فرش دست‌بافت باشد؟ بله! فرش‌های ماشینی دیجی فرش، از همان طرح‌های زیبا و پر جزئیاتی برخوردار هستند که در فرش‌های دست‌بافت مشاهده می‌کنید. شگفت‌زده خواهید شد اگر بدانید که طراحان این فرش‌ها، با چه تکنولوژی پیشرفته‌ای این فرش‌ها را تولید کرده‌اند!

  فرش‌های ماشینی دیجی فرش توسط ماشین‌های بسیار دقیقی بافته‌شده‌اند که ذره به ذره فرایند بافت را کنترل می‌کنند. ماشین‌های فرش‌بافی مدرن، نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کرده‌اند! این ماشین‌ها می‌توانند طیف بسیار وسیع‌تری از رنگ‌ها را به کار گیرند. به‌علاوه، قادر هستند طرح‌های بسیار پیچیده‌تر و پر جزئیات تری را اجرا کنند. به همین دلیل، نتیجه نهایی کار آن‌ها، فرشی بسیار زیبا، پر از رنگ‌های مسحورکننده و جزئیات ظریف خواهد بود. گنجینه‌ای از این فرش‌های زیبا در دیجی فرش موجود است که می‌توانید در سایت ما مشاهده کنید.

فرش ماشینی مدرن

2.      ایده‌آل برای افرادی که کودک یا حیوان خانگی دارند

آیا فرزندان کم سن و سال دارید؟ آیا در خانه‌تان از حیوان خانگی نگهداری می‌کنید؟ در این صورت، این فرش‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. یکی از بهترین فواید فرش‌های ماشینی، دوام بسیار بالای آن ها است. این فرش‌ها در برابر رفت‌وآمد مکرر و عوامل مختلف، بسیار مقاوم هستند. آیا ممکن است کودکتان با کفش‌های کثیف بر روی فرش راه برود؟ اگر  آب میوه و نوشیدنی‌های مختلف بر روی فرش بریزد باید چکار کنیم؟ آیا نگران هستید که حیوان خانگی تان فرش جدید شما را خراب کند؟ فرش‌های ماشینی در برابر این عوامل مقاوم هستند، و نیاز به مراقبت های چندانی ندارند. به علاوه، تمیز کردن آنها هم راحت و آسان است!

این فرش‌ها نه‌تنها بسیار مقاوم هستند، بلکه قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز دارند؛ بنابراین نیازی نخواهد بود که دائماً نگران باشید که کودکانتان، با خراب کردن فرش هزینه هنگفتی رودستتان بگذارند. می‌توانید به‌راحتی اجازه بدهید که کودکانتان، کودکی کنند. چرا که فرش‌های ماشینی به این سادگی خراب نخواهند شد، و به‌طورکلی هم هزینه زیادی روی دستتان نمی‌گذارند.

3.     تنوع بسیار بالا و قیمت باورنکردنی!

آیا به دنبال یک فرش کهنه‌نما یا یک فرش وینتیج زیبا هستید؟ یا شاید هم به دنبال یک فرش خارجی مدرن و یا یک فرش سه‌بعدی و فانتزی هستید؟ درهرحال، تنوع طرح‌ها و مدل‌های فرش‌های ماشینی بسیار زیاد است. در سایت دیجی فرش، می‌توانید دنیایی از طرح‌های مختلف فرش‌های ماشینی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه پیدا کنید. خرید وسایل جدید برای چیدمان خانه، می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد؛ بنابراین چه کسی است که به دنبال کمی صرفه‌جویی در هزینه‌ها نباشد؟ فرش‌های ماشینی زیبایی و دوام بسیاری را در اختیار شما می‌گذارند، اما هزینه زیادی نخواهند داشت. با خرید این فرش‌های مقرون‌به‌صرفه، می‌توانید مبلغی اضافی نیز پس‌انداز کنید یا به خرج‌های دیگری اختصاص دهید.

4.      مناسب برای هر فضا

فرش‌های ماشینی دیجی فرش، در طرح‌ها، استایل‌ها، و با متریال‌های گوناگون و متنوعی تولید می‌شوند؛ بنابراین، به‌راحتی می‌توانید فرشی را پیدا کنید که برای فضای موردنظرتان ایده‌آل باشد. برای چه فضایی قصد خرید فرش دارید؟ سالن پذیرایی، اتاق‌خواب، اتاق کودک، دفتر کار، آشپزخانه، یا ... . فرقی ندارد! مدل‌های بسیاری از فرش‌های ماشینی مدرن را می‌توانید در سایت ما پیدا کنید.

فرش وینتیج ماشینی

آسان‌ترین راه برای تشخیص فرش ماشینی چیست؟

اگر می‌خواهید تشخیص دهید که یک فرش ماشینی است یا دست‌بافت، آسان‌ترین راه این است: به ریشه‌های فرش توجه کنید. آیا به نظر می‌رسد که ریشه فرش شما، بعدها دوخته شده و به فرش اضافه شده است؟ اگر خط دوخت آن را می‌توانید ببینید، احتمالاً این‌طور است. در این صورت، فرش شما یک فرش ماشینی است. چرا که ماشین‌آلات فرش‌بافی امکان این که از اضافه‌های نخ ها به جهت ریشه فرش استفاده شود را ندارند؛ بنابراین، در فرش‌های ماشینی، ریشه فرش در فرایندی جداگانه به فرش اضافه می‌شود.

 روش دیگری نیز برای تشخیص فرش‌های ماشینی وجود دارد: به متریال آن توجه کنید. اگر فرش شما از پشم تولید نشده است، به‌احتمال زیاد ممکن است ماشینی باشد. البته فرش‌های ماشینی نیز وجود دارند که از الیاف پشم تولید می‌شوند.

4 نکته برای خرید فرش ماشینی که حتماً باید بدانید!

چطور یک فرش ماشینی خوب انتخاب کنیم؟ خرید فرش ماشینی باکیفیت و مناسب، فوت‌وفن‌های خود را دارد. مهم‌ترین چیز، انتخاب فرشی است که برای شما مناسب باشد. چه فایده یک فرش حتی اگر بهترین کیفیت را هم داشته باشد، اما برای شرایط شما و به جهت استفاده شما مناسب نباشد؟ قبل از خرید فرش ماشینی حتماً این سؤالات را از خود بپرسید:

1.        فرش شما در چه فضایی استفاده خواهد شد؟

فضای موردنظرتان، در انتخاب نوع و متریال فرش بسیار مهم است. آیا می‌خواهید این فرش را در ورودی سالن پهن کنید؟ یا در سالن پذیرایی؟ آیا می‌خواهید از آن به‌عنوان یک فرش تزئینی بر روی دیوار استفاده کنید؟ توجه به این موضوع مهم است. چرا که به این صورت می‌توانید بدانید که فرش چقدر در معرض عبور و مرور خواهد بود.

 خرید یک فرش گران‌قیمت با متریال پشم (برای مثال)، در محلی عبور و مرور در آن زیاد است، ایده خوبی نیست. فرش‌های بامبو، دوام بسیار بالایی دارند. اگرچه این فرش‌ها زیاد نرم نیستند، اما به علت دوام بالا، برای چنین مکان‌هایی مناسب هستند. انواع فرش ماشینی مدرن با متریال گوناگون در سایت دیجی فرش، با قیمت مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسند.

خرید فرش ماشینی

2.      چه استفاده‌ای از آن خواهید کرد؟

از فرش موردنظرتان چه استفاده‌ای خواهید کرد؟ آیا این فرش یک فرش دکوری است؟ یا قرار است عبور و مرور زیادی را تحمل کند؟ آیا کودکان کم‌سن‌وسال یا حیوانات خانگی نیز از آن استفاده خواهند کرد؟ آیا فرش موردنظر شما قرار است تحت چنین استفاده‌هایی قرار بگیرد (عبور و مرور زیاد، کودکان، حیوانات خانگی، و ...)؟ در این صورت، بهتر است از متریال‌هایی مانند نایلون یا پلی‌پروپیلن ساخته شده باشد.

آیا فرش موردنظر شما قرار است در محلی پهن شود که ممکن است در معرض رطوبت باشد؟ در این صورت، فرشی را انتخاب کنید که از متریال مقاوم در برابر رطوبت، مانند اکریلیک، تولید شده باشد. متریال‌هایی مانند پشم، رطوبت را به خود جذب می‌کنند. به همین علت چنین فرش‌هایی برای مکانی در معرض رطوبت مناسب نیستند.

3.     چه بافت و ظاهری را می‌پسندید؟

می‌خواهید فرشی که خریداری می‌کنید، چه ظاهری به خانه‌تان ببخشد؟ مایل هستید این فرش چه بافتی داشته باشد؟ فرش‌هایی با الیاف مصنوعی، مثل نایلون، تنوع بسیاری در رنگ و طرح ارائه می‌دهند. اما اگر مایل هستید که فرش شما بسیار نرم باشد و احساس راحتی زیادی داشته باشد، فرش لاکچری ماشینی با الیاف طبیعی را انتخاب کنید.

حتی در بین الیاف طبیعی نیز، فرشی با الیاف سیسال ظاهری بسیار متفاوت از فرشی با الیاف ابریشم خواهد داشت. شنیل، نوعی الیاف مصنوعی است که ظاهری شبیه به ابریشم را به شما ارائه می‌دهد. اما برای مکان‌های پر رفت‌وآمد مناسب‌تر است.

4.      چه کیفیتی مد نظرتان است؟

مهم‌تر از همه چیز! برای خرید فرش مدرن ماشینی، چه کیفیتی مد نظرتان است؟ آیا مایل هستید فرشی خریداری کنید که بعد از مدت‌ها نیز کیفیت خود را حفظ کند؟ در این صورت، خرید فرش ماشینی مدرن با الیافی مانند پشم و ابریشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوام فرش آن‌چنان هم برایتان مدنظر نیست، می‌توانید فرشی با الیاف ارزان‌قیمت‌تر خریداری کنید. (برای مثال الیاف پنبه یا کنف هندی). همچنین، می‌توانید به دنبال فرش‌های ماشینی مثل نایلون، اکریلیک یا پلی‌پروپیلن باشید.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

آیا فرش‌های ماشینی کیفیت خوبی دارند؟

مراقبت و نگهداری از فرش‌های ماشینی آسان است. به‌علاوه، این فرش‌ها ظاهر بسیار زیبا و جذابی نیز دارند که به خانه شما درخشش بیشتری می‌بخشد. به همین دلیل است که فرش‌های ماشینی در طول دهه اخیر، طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند. در سایت دیجی فرش، می‌توانید فرش‌های ماشینی با ظاهر زیبا و کیفیت عالی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

از کجا بدانیم که آیا یک فرش نرم هست یا نه؟

میزان لطافت قالی را می‌توان از عمق پرزهای آن متوجه شد. اگر پرزهای قالی عمق کمی داشته باشند، به این معنی است که فرش از لطافت کمتری برخوردار است. اما پرزهای بلند و عمیق نشان‌دهنده نرم بودن فرش است. اگر نرم بودن فرش برای شما اهمیت زیادی دارد، خرید فرش پرز بلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت خرید فرش مدرن ماشینی

خبر خوب این است که فرش‌های ماشینی به‌طورکلی از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار هستند. اما خبرِ بهتر، این است که دیجی فرش، این فرش‌ها را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می‌کند. برای اطلاع از قیمت فرش ماشینی طرح مدرن، فرش ماشینی فانتزی، فرش مدرن ترکیه‌ای و ... به سایت دیجی فرش سری بزنید.

  قیمت فرش‌های ماشینی به‌طورکلی به عوامل زیر بستگی دارد:

سخن آخر

اگر هنوز هم در انتخاب بهترین فرش ماشینی شک دارید، سری به سایت دیجی فرش بزنید. تنوع فرش‌های دیجی فرش بسیار بالا است و قطعاً می‌توانید در میان آن‌ها، فرش ایده‌آل خود را پیدا کنید. فرش افشان می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه اما اگر هنوز مطمئن نیستید که چه فرشی برای شما مناسب است؟ با ما تماس بگیرید و معیارهایتان برای خرید فرش را با مشاورین دیجی فرش در میان بگذارید. ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا شما را به جهت یک خرید عالی، راهنمایی کنیم.