تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3209686
شناسه : 3209686
تاریخ :
آغاز دوباره دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه برای تمامی سرمایه گذاران اقتصاد ایران: میداس سرمایه دوره جدید آموزش های ارز دیجیتال خود را آغاز کرده است. در این دوره قرار است تمام پیچ و خم های بازار ارزهای دیجیتال آموزش داده شود. نکته مهمی که در این دوره ارز دیجیتال وجود دارد این است که تمام اتفاقات و نکات جدیدی که به تازگی در بازار یا اطراف آن رخ داده بیان خواهد شد. به طور مثال شما در این دوره خواهید آموخت که متاورس چیست و چه کارکردی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،میداس سرمایه دوره جدید آموزش های ارز دیجیتال خود را آغاز کرده است. در این دوره قرار است تمام پیچ و خم های بازار ارزهای دیجیتال آموزش داده شود. نکته مهمی که در این دوره ارز دیجیتال وجود دارد این است که تمام اتفاقات و نکات جدیدی که به تازگی در بازار یا اطراف آن رخ داده بیان خواهد شد. به طور مثال شما در این دوره خواهید آموخت که متاورس چیست و چه کارکردی دارد.

ویژگی های دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه

میداس سرمایه یکی از معتبرترین سایت ها و گروه های بورسی و اقتصادی در ایران محسوب می شود. اولین ویژگی دوره های مختلف میداس سرمایه را می توان در مدرسین آن دید. در واقع مدرسین دوره آموزش ارز دیجیتال یا حتی دوره فارکس کسانی هستند که خودشان فعالیت زیادی در این بازار دارند و می توان آن ها را یکی از تریدرهای پرکار بازار در هر دو حوزه دانست. از این رو عملا این مدرسین نکاتی فراتر از نکات آکادمیک و علمی از بازار می دانند. به عبارت ساده تر این مدرسین آموزشی مخلوط از علم و کاربرد به شما ارائه می دهند.

دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه

به هر حال کسی که عملا در یک مسیر گام برداشته باشد، به خوبی با راه و چاه مسیر آشنایی دارد. این آشنایی چیزی است که خودش آن را لمس کرده است،  بنابراین می داند که کدام مفهوم در این بازار کارایی بیشتری دارد و چگونه باید از آن استفاده کرد و کدام مفهوم تنها در حد یک تعریف باقی مانده است. این مهمترین ویژگی دوره ارز دیجیتال و یا دوره فارکس میداس سرمایه محسوب می شود.

اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم، متوجه می شویم که این دوره ها ویژگی ها منحصر به فرد دیگری نیز دارند. به طور مثال در این دوره ها مفاهیم مهم و پایه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در واقع مدرسین میداس سرمایه معتقد هستند که اولین و مهمترین عامل موفقیت هر سرمایه گذار و تریدر نوع تفکر اوست. در واقع مادامی که شما تفکر سرمایه گذاری نداشته باشید و یا نتوانید با جان و دل مفاهیم اقتصادی را درک کنید، عملا نمی توانید سرمایه گذاری موفقی را در بازار تجربه کنید.

بازار فارکس

از این روست که مدرسین میداس سرمایه در دوره ارز دیجیتال و دوره فارکس سعی کرده اند شما را با مفاهیم مهمی مانند ریسک و شناسایی آن، تفکر اقتصادی، مفهوم سود و ضرر، استراتژی و بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا کنند. این مفاهیم در مجموع می تواند تفکر اقتصادی خوبی برای شما ایجاد کند. به طور مثال شما بعد از دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه به خوبی با جان و دل درک می کنید که استراتژی چیزی فراتر از چند اسم و چند اندیکاتور است. شما بعد از این دوره ها قادر خواهید بود که استراتژی متناسب خودتان را طراحی کنید و بر اساس آن پیش بروید.

اما این ها بدین معنی نیست که میداس سرمایه در دوره های از مفاهیم مهمی مانند اندیکاتور، شناسایی چارت و ... صحبت نکند. به هر حال در کنار مفاهیم پایه لازم است ابزارهایی نیز آموزش داده شود تا به واسطه آن ها بتوان استراتژی خود را پیاده کرد. اما نکته ای که وجود دارد این است که این آموزش ها به نحوی است که اندیکاتور در خدمت استراتژی و تفکر اقتصادی شما قرار می گیرد. این دقیقا همان خط تفاوت آموزش در دوره ارز دیجیتال و دوره فارکس میداس سرمایه نسبت به باقی آموزش های موجود محسوب می شود.

دوره فارکس میداس سرمایه

دو بازار ارزهای دیجیتال و فارکس طی چند سال گذشته در ایران محبوبیت بالایی پیدا کرده است. یکی از علت های اساسی این مسئله را می توان تفاوت قیمتی دلار با ارزش پول داخلی دانست. به هر حال سود کردن به شکل دلاری در بازارهای ارز دیجیتال و بازار فارکس بدین معنی است که شما از نظر ریالی چند برابر سود کرده اید. زیرا قیمت دلار به تنهایی روزانه در حال افزایش است و داشتن درآمد دلاری به معنی بهره مندی از این افزایش قیمت است.

دوره فارکس میداس سرمایه

اما نکته ای که باید در خاطر داشته باشید این است که این بازارها گرچه بسیار دوست داشتنی و سودآور محسوب می شوند، اما به همان سادگی که می توانند تریدری را موفق و پولدار کنند، می توانند به ساده ترین حالت ممکن نیز فردی را ورشکسته کنند و به نوعی حیات اقتصادی او را به نابودی بکشانند پس در ابتدا باید بدانید فارکس چیست ؟ و سپس به فعالیت در آن بپردازید.

مفاهیمی مانند اهرم های مالی و یا مسئله نوسانات شدید بازار از جمله مهمترین دلایلی است که می تواند به سادگی تمامی سرمایه های یک تریدر را نابود کند. از این روست که گفته می شود بدون آموزش وارد این بازارها نشوید. زیرا این بازار فرصت آزمون و خطا به شما نمی دهد. کوچکترین اشتباه در این بازار می تواند شما را به مرز ورشکستگی برساند.

از طرف دیگر توجه داشته باشید که بازار فارکس و ارزهای دیجیتال گرچه مانند بازار بورس ایران یک بازار سرمایه ای محسوب می شود اما از نظر عملکرد بسیار متفاوت هستند. از این رو با فعالیت در بازار بورس ایران نمی توان این ادعا را داشت که شما قادر خواهید بود در بازار فارکس یا ارزهای دیجیتال موفق شوید. از این روست که گفته می شود تحت هر شرایط قبل از ورود به این بازارها آموزش های لازم را ببینید. آموزش هایی که به شما تفکر اقتصادی یاد بدهد و نشان دهد که در این بازار چگونه باید قدم بردارید.