تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3207777
شناسه : 3207777
تاریخ :
دستگاه تصفیه آب هیوندای، سی سی کا یا سافت واتر ؟ اقتصاد ایران: در صورتی که به دنبال دستگاه تصفیه آب خانگی باشید، حتما نام چند برند به گوشتان خورده است. هر شرکتی ادعا میکند که برندی که او به فروش میرساند بهترین دستگاه است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که برند های مختلف دستگاه تصفیه آب را مورد بررسی قرار دهیم و با ذکر نکات منطقی و مشخصات هر یک از دستگاه ها، برند های برتر و دستگاه های معتبر تصفیه آب را به شما معرفی کنیم.

در حال حاضر دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از ضروریات هر منزلی محسوب میشود. به دلیل اینکه آب لوله کشی دارای کیفیت نه چندان مناسبی است، بسیاری از خانواده ها روی به استفاده از آب تصفیه کن آورده اند.

در ادامه به بررسی بهترین تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت و ویژگی هایی را توضیح میدهیم که یک دستگاه آب تصفیه کن را میتواند از بقیه دستگاه ها متمایز کند.

دستگاه تصفیه آب هیوندای

تصفیه آب هیوندای یکی از بهترین تصفیه آب های موجود در ایران است. هیوندای یکی از بزرگترین شرکت‌های کره ای است که در حوزه تولید محصولات تصفیه آب فعالیت دارد. بهترین دستگاه تولید شده با برند هیوندای، دستگاه تصفیه آب مدل H700 است. هیوندای h700 دارای 7 مرحله فیلتراسیون با کیفیت، پمپ قدرتمند افزایش فشار آب، مخزن ذخیره تانک پک و ظاهری بسیار زیبا است.

شرکت پاکاب گستر اصلی ترین نماینده تصفیه آب هیوندای است. دستگاه های تصفیه آب هیوندای تحت لایسنس شرکت هیوندای کره جنوبی در ایران مونتاژ میشود. هیوندای دارای تاییدیه های جهانی تصفیه آب میباشد که از ویژگی هایی است که دستگاه هیوندای را نسبت به دیگر دستگاه ها متمایز میکند.

در صورتی که به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب مطمئن و با کیفیت میگردید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه آب تصفیه کن هیوندای مدل H700 است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

سی سی کا یکی از بزرگترین شرکت های تصفیه آب در سراسر جهان است. این شرکت در تایوان شروع به فعالیت کرده است و در حوزه تولید تقریبا تمام محصولات تصفیه آب فعالیت دارد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا، انواع مختلفی دارد. دستگاه های 6 مرحله تا 9 مرحله از بهترین دستگاه های تولید شده تحت برند سی سی کا هستند.

متاسفانه به دلیل تحریم های به وجود آمده اغلب دستگاه های تصفیه کننده با مارک سی سی کا در ایران تولید میشوند. در صورتی که شرکتی ادعا کرد، دستگاه سی سی کا آن به طور قطع، تولید شده در تایوان و اورجینال است؛ از آن شرکت بخواهید این ادعا را روی کاغذ بیاورد و آن را مهر و امضا کند.

دستگاه تصفیه آب لایف واتر

لایف واتر یکی از بهترین برند های تصفیه آب ایرانی است. این مارک توسط شرکت پاکاب گستر به ثبت رسیده است. پاکاب گستر در سال 1388 تاسیس شده است و از آن زمان به تولید و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته است.

برند لایف واتر طیف وسیعی از دستگاه ها را با انواع کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. دستگاه هایی که با قطعات تماما ایرانی مونتاژ شده اند، دستگاه تصفیه آب که با قطعات وارداتی تولید شده است و دستگاه تصفیه آب که با قطعات فول تایوان مونتاژ میشود و به فروش میرسد از انواع دستگاه آب تصفیه کن موجود در لایف واتر میباشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب لایف واتر، دستگاه لایف واتر مدل نوبل پلاس است. این دستگاه با قطعات کاملا تایوانی ساخته شده است. حتی کوچک ترین قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب مانند شیر میکس نیز دارای بهترین کیفیت و وارد شده از کشور تایوان است. به جرئت میتوان گفت لایف واتر مدل نوبل و نوبل پلاس بهترین دستگاه تصفیه آب ایرانی است.

8 مرحله فیلتراسیون قدرتمند، مخزن تانک پک 4 گالن اصل تایوان و پمپ افزایش جریان با کیفیت از جمله ویژگی هایی است که لایف واتر را از دیگر برند ها متمایز میکند.

مدل های دیگر و اقتصادی تر دستگاه تصفیه لایف واتر مدل تراسیت و اکو هستند. این دستگاه ها دارای قیمت پایین تر اما کیفیت مناسب هستند. برای خرید دستگاه تصفیه آب لایف واتر از تولید کننده میتوانید به سایت شرکت پاکاب گستر به نشانی digipakab.com مرا جعه کنید.

 

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب باشید، نام تصفیه آب سافت واتر را شنیده اید. دستگاه های سافت واتر با کیفیت ها و قیمت های گوناگونی در بازار تهیه میشوند.

متاسفانه برخی از فروشندگان دستگاه های سافت واتر را به نام دستگاه تایوانی یا دستگاه آمریکایی اصل به فروش میرسانند. اما حقیقت این است که سالهاست که دستگاه تصفیه آب آمریکایی در ایران وجود ندارد.

به دلیل تنوع بسیار زیاد دستگاه تصفیه آب با برند سافت واتر، اگر میخواهید از کیفیت دستگاهی که خریداری میکنید مطمئن باشید، باید از یک مرکز معتبر اقدام به خرید تصفیه آب بکنید.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

شاید تا به حال با خواندن این مقاله مقداری با بهترین مارک های تصفیه آب آشنا شده باشید. اما قیمت دستگاه تصفیه آب در ایران چگونه است؟ چه عواملی میتواند قیمت آب تصفیه کن را تعیین کند؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

کیفیت قطعات: دستگاه تصفیه کننده آب از قطعات متعددی تولید شده است. هر چه کیفیت این قطعات بالاتر باشد، به همان نسبت قیمت دستگاه نیز گران تر خواهد شد. از جمله مهم ترین قطعات به کار رفته در دستگاه آب تصفیه کن مخزن ذخیره، پمپ تصفیه آب، شیر برقی، سوییچ های فشار بالا و پایین و ... هستند.

سیستم فیلتراسیون: در مورد سیستم فیلتراسیون نیز باید بگوییم که در حال حاضر اسمز معکوس دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها است. به دلیل اینکه موثر ترین روش تصفیه آب سراسر جهان است و میتواند ذرات آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه کند. بعد از آن سیستم فیلتراسیون اولترافیلتراسیون قرار دارد که دارای قیمت نسبتا پایین تری میباشد.

دستگاه تصفیه آب مکانیکی هیوندای مدل H500 یکی از دستگاه هایی است که با سیستم اولترافیلتراسیون به تصفیه آب میپردازد.

فاکتور بعدی، تعداد فیلتر های تصفیه آب است. هر چه تعداد فیلترها بیشتر باشد و همچنین کیفیت آنها بالاتر باشد، قیمت آب تصفیه کن خانگی و نیمه صنعتی بالاتر است.