تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3204982
شناسه : 3204982
تاریخ :
لیست صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که ایران را تحریم نکرده‌اند اقتصاد ایران: در چند سال گذشته فعالیت در بازار رمز‌های بین مردم دنیا بسیار رایج شده است. همچنین تعداد صرافی‌ های ارز دیجیتال خارجی طی ۱۰ سال گذشته به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. علاقه فعالیت در این بازار گسترده و پر هیجان در بین ایرانیان نیز بسیار رایج شده است. اما متأسفانه بسیاری از صرافی ‌های ارز دیجیتال خارجی به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،به دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان احراز هویت ایرانیان در اکثر صرافی ‌های ارز دیجیتال خارجی وجود ندارد. همچنین بسیاری از صرافی‌ها آی پی ایران را مسدود کردند و بدون ابزار‌های تغییر آی پی امکان ورود به آن‌ها وجود ندارد.

صرافی بزرگ بایننس یکی از آخرین مواردی بود که فعالیت ایرانیان را محدود کرد، و دیگر اجازه انجام معاملات و خرید و فروش در آن غیر ممکن شد. حساب بسیاری از ایرانیان مسدود شد و مجبور به ترک آن شدند.

از آنجایی که معاملات در صرافی‌های رمز ارز‌ها برای ایرانیان با ریسک‌هایی همراه است، لازم است که قبل از شروع کار نسبت به امنیت صرافی خارجی ارز دیجیتال خود و همچنین پذیرش کاربران ایرانی، اطلاعات کافی را کسب کنید. همه افراد برای کسب سود وارد این بازار شده و کسی دوست ندارد که پس از سرمایه‌گذاری، حسابش مسدود شود.

اما کدام صرافی‌های خارجی می‌توانند جایگزین مناسبی برای بایننس باشند؟ کدام صرافی ‌های ارز دیجیتال خارجی بدون محدودیت به ایرانیان خدمات ارائه می‌کنند؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سؤالات را بدانید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ صرافی های ارز دیجیتال خارجی

شاید از خود سؤال کنید که با وجود تعداد بسیار زیادی صرافی داخلی، چرا باید از صرافی های ارز دیجیتال خارجی استفاده کرده و ریسک‌های آن را قبول کنیم؟ نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که، صرافی‌های داخلی اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های نمونه‌های مشابه خارجی خود را ندارند، از این رو بسیاری از کاربران تمایل دارند که در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی فعالیت کنند.

یکی از مواردی که صرافی‌های خارجی را نسبت به نمونه‌های داخلی متمایز می‌کند، تعداد توکن‌های عرضه شده توسط آن‌ها می‌باشد. در صرافی ‌های ارز دیجیتال خارجی تعداد بسیار بیشتری از رمز ارز‌ها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این تعداد معمولاً در صرافی‌های داخلی بسیار کمتر است و تنوع آن پایین می‌باشد.

تقریباً اکثر صرافی‌های داخلی زیر ۱۰۰ عدد رمز ارز را پشتیبانی می‌کنند، این در حالی است که صرافی ‌های ارز دیجیتال خارجی تعداد بسیار بالاتری را پشتیبانی می‌کنند که این تعداد گاهی تا ۲ هزار عدد هم می‌رسد. شما می‌توانید از طریق صفحه لیست صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، آنها را بررسی کرده و جزئیات آن‌ها از قبیل تعداد رمز ارز‌های ارائه شده هر یک را مشاهده کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم انتخاب صرافی رمز ارز خارجی، امنیت آن می‌باشد. صرافی های ارز دیجیتال خارجی به واسطه تکنولوژی پیشرفته‌ای که استفاده می‌کنند و سرمایه‌گذاری کلانی که برای تأمین امنیت وب سایت‌های خود انجام می‌دهند، در مقابل نمونه‌های داخلی قابل اعتماد‌تر می‌باشند. البته در سالیان گذشته صرافی‌های داخلی پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه افزایش امنیت خود انجام داده‌اند و همیشه تلاش کرده‌اند که کیفیت خدمات دهی و امنیت خود را در سطح بین‌المللی حفظ کنند.

نکته بعدی که صرافی‌های خارجی را از نمونه‌های مشابه برتری می‌دهد، امکان ترید کردن و استفاده از اهرم در آن‌ها می‌باشد. البته این امکان هم به تازگی در تعدادی از صرافی‌های داخلی فراهم شده است.

کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی را انتخاب کنیم؟

حالا که با برخی از ویژگی‌های صرافی‌های خارجی نسبت به نمونه‌های داخلی آشنا شدیم، باید بدانید که کدام یک برای فعالیت شما مناسب‌تر است. در ادامه به دو صرافی خارجی رمز ارز‌ها که بیشترین کاربران ایرانی را در خود دارند اشاره خواهیم کرد. این دو صرافی فرآیند احراز هویت اجباری ندارند و به همین دلیل می‌توان بدون احراز هویت در آن‌ها فعالیت کنیم. توجه داشته باشید که همچنان امکان احراز هویت در این صرافی‌ها برای ایرانیان وجود ندارد و شما تنها می‌توانید بدون انجام این کار در آن‌ها به معامله بپردازید.

صرافی ارز دیجیتال خارجی Kucoin

صرافی کوکوین را می‌توان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بعد از بایننس برای ایرانیان دانست. صرافی کوکوین جزء پنج صرافی بزرگ رمز ارز‌ها در دنیا می‌باشد که فعالیت خود را سال ۲۰۱۷ در شهر هنگ کنگ آغاز کرد.

صرافی کوکوین بیش از ۵۰۰ رمز ارز را پشتیبانی می‌کند و همین امر باعث شده که در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب باشد. حجم معاملات در این صرافی بسیار بالاست که باعث انجام تراکنش‌ها با بالاترین سرعت می‌شود. کارمزد معاملات در این صرافی معمولاً 0.2 درصد می‌باشد.

شما در صرافی کوکوین می‌توانید بدون احراز هویت، روزانه تا سقف ۵ بیت کوین برداشت کنید. همین مسأله باعث شده تا کاربران ایرانی این صرافی را جایگزین بایننس کنند.

برای بررسی و مطالعه تمامی جزئیات این صرافی، ثبت نام و مشاهده آموزش‌های تصویری مربوط به آن، صفحه اختصاصی صرافی کوکوین را مشاهده کنید.

صرافی ارز دیجیتال خارجی Coinex

صرافی ارز دیجیتال خارجی Coinex

یکی دیگر از مقاصد کاربران ایرانی برای خرید و فروش ارز‌های دیجیتال، صرافی کوینکس می‌باشد. این صرافی نیز فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد و دفتر مرکزی آن در شهر هنگ کنگ می‌باشد. صرافی کوینکس بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال اصلی را پشتیبانی می‌کند که تعداد قابل قبولی برای آن می‌باشد.

این صرافی هم مانند اکثر صرافی‌های خارجی، از بازار فیوچرز و معاملات مارجین پشتیبانی می‌کند. شما نمی‌توانید در این صرافی احراز هویت کنید، اما می‌توانید بدون انجام آن، روزانه تا سقف یک بیت کوین را برداشت کنید. البته همین مبلغ هم نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کرده، و باعث شده که یک جایگزین مناسب برای صرافی بایننس شود.

برای مطالعه جزئیات بیشتر این صرافی می‌توانید صفحه بررسی صرافی کوینکس را مشاهده کنید. شما در این صفحه علاوه بر امکان ثبت نام در صرافی کوینکس، می‌توانید آموزش‌های مربوط به آن را نیز مشاهده کنید.

در این مطلب تلاش کردیم شما را با ۲ صرافی از بهترین صرافی‌های ارز‌ دیجیتال خارجی آشنا کنیم. توجه داشته باشید که فعالیت در بازار رمز ارز‌ها دارای ریسک ذاتی می‌باشد. بایدقبل از شروع فعالیت در آن، آموزش‌های لازم را فرا گرفته، و نسبت به انتخاب یک صرافی رمز ارز معتبر مطالعات و بررسی‌های دقیق را انجام دهید.