تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3204513
شناسه : 3204513
تاریخ :
هشدار پلیس درباره سفر به برخی استانها در پایان هفته اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس نسبت به سفر به برخی از استانها در پایان این هفته هشدار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با بیان اینکه پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به برخی استانها نیست، در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به اعلام سازمان هواشناسی از روز جمعه مورخ 1400/9/26 تا پایان روز شنبه مورخ 1400/9/27 سامانه بارشی باران، برف و مه شدید، کاهش دید، کاهش دما استانهای آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران و البرز، شمال چهارمحال و بختیاری، کردستان، لرستان، شمال و شرق خوزستان و ایلام را دربر می‌گیرد که بر این اساس پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به این استانها نیست.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استانها باید آمادگی لازم برای رانندگی را در شرایط بارندگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: رانندگان در این شرایط لازم است مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگان باید در این شرایط، در رعایت مستمر سرعت و سبقت به منظور پیشگیری از تصادفات هم دقت و توجه لازم را به عمل آورند، گفت: اطمینان از آماده به‌کار بودن خودرو در شرایط مذکور، سالم بودن برف‌پاک‌کن خودرو، داشتن زنجیر چرخ و سیستم گرمایش خودرو پیش از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

شیرانی متذکر شد: در این شرایط حذف سفرهای غیرضروری، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و حفظ آرامش و الزام در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در رانندگی برای هموطنان توصیه می‌شود.

انتهای پیام/