تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3203851
شناسه : 3203851
تاریخ :
راهنمای طلایی خرید دوچرخه ویوا اقتصاد ایران: معرفی برند و محصولات ویوا: در حال حاضر دوچرخه ویوا یکی از بهترین وسایل حمل‌ونقل درون شهری محسوب می‌شود که در کنار ورزش می‌توانید به سلامت محیط زیست نیز کمک کنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، در مقالات گذشته در مورد راهنمایی انتخاب دوچرخه و انواع آن صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید یکی از معیارهای انتخاب دوچرخه، شناخت انواع دوچرخه و برندهای تولیدکننده‌ی آن می‌باشد. در ادامه مقاله راهنما طلایی خرید دوچرخه VIVA ویوا همراه ما باشید.

آشنایی با برند دوچرخه ویوا VIVA

دوچرخه ویوا یکی از عالی ترین وسایل نقلیه درون شهری به حساب می آید که در کنار ورزش کردن می توانید به سلامت محیط زیست کمک نمایید. یکی از معیار ها برای انتخاب دوچرخه، شناخت دوچرخه ها و برند های تولید کننده می باشد.

دوچرخه ویوا از محصولات درجه یک چینی می باشد که شرکت آن در سال ۱۹۹۲ در چین تاسیس شد. محصولات برند ویوا در آغاز همانند تمام شرکت های تازه تاسیس کیفیت بالایی نداشته و حرفه ای نبوده است و سطوح آماتور تولید می‌شدند. ولی در طی مدت زمانی با تولید دوچرخه‌های حرفه‌ای و جبران نواقص پا در عرصه رقابت با دیگر برندهای بزرگتر دوچرخه گذاشت.دوچرخه ویوا به علت قیمت پایین و دارا بودن حداقل استانداردها در بین بهترین برندهای دوچرخه در ایران جای گرفته است.

تولیدی های دوچرخه ویوا به منظور تسهیل در ارائه‌ی محصولات به مصرف کننده گرامی تا سریلانکا و ماکائو گسترش یافته‌اند. دوچرخه ویوا در حال حاضر دوچرخه های باکیفیت بالای خود را از راه سایت ویوا و نمایندگی‌هایش در ۴۵ کشور در همه قاره‌ها به دوچرخه‌سواران ارائه می کند.

ویوا یک برند تولیدکننده‌ی دوچرخه است که معروف به تولید دوچرخه های راحت، قابل اعتماد، شیک و در عین حال با کیفیت بالا و با قیمت مناسب است. در واقع نسبت به سایر برندها این کمپانی کوچک می باشد. برای دستیابی به طرحی منسجم در هر دوچرخه‌ی ویوا، بسیاری از اجزای اصلی آن از قبیلِ گل‌گیر، محافظ زنجیر، زنجیر، در پوش زنجیر، پدال، صندل، دستگیره، ترکه، فریم و بدنه‌ی آن از استاندارهای بالایی برخوردار می باشند.

در طی سالیان گذشته این شرکت به عنوان یکی از بهترین تامین‌کنندگان دوچرخه در ژاپن و آمریکا شناخته شده است. همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادراتی در بازار روسیه نیز معرفی شده است.

دوچرخه سواران آماتور کاملا با این برند آشنا بوده و در ایران نیز جزء پر فروش‌ترین‌ها می باشد. از دلایل پر فروش بودن این دوچرخه، قیمت پایین و کیفیت مناسب است. یعنی نسبت به قیمتی که برای خرید دوچرخه ویوا پرداخت می نمایید: کیفیت و امکانات خوبی دریافت می کنید. محصولات دوچرخه ویوا نسبت به دیگر برند های حرفه ای دوچرخه قیمت پایین‌تری را دارد و در عین حال دارای کیفیت مطلوبی هم می باشد.

نکات مهمی که هنگام خرید دوچرخه  ویوا باید به آن توجه کنیم

قبل از خرید دوچرخه ویوا ابتدا لازم است با مدل های مختلف و کاربرد آنها آشنا شویم تا هم در هزینه صرفه جویی نماییم و هم دوچرخه مناسب کاربری خود را پیدا نماییم.

نوع  دوچرخه

بیشترین تنوع دوچرخه های تولیدی شرکت ویوا در دسته دوچرخه کوهستان است. این تنوع در  نوع ترمزها، تعداد دنده ها، جنس بدنه، سطح حرفه ای بودن قطعات و کیفیت آنهاست. دوچرخه های کوهستان ویوا را از نظر دسته بندی به طور کامل توضیح دادیم. و همچنین دوچرخه های شهری که فقط برای سطوح صاف تعبیه شده اند را میتوانید بسته به نیازتان خریداری کنید.

قیمت دوچرخه ویوا

جهت بررسی قیمت دوچرخه های ویوا ابتدا لازم است بدانیم که دوچرخه مدنظر ما در کدام یک از دسته های کوهستان ویوا قرار می گیرد. طبق دسته بندی های بالا دسته اول ارزانترین مدل های دوچرخه کوهستان ویوا و دسته سوم و چهارم گرانترین مدل های دوچرخه کوهستان ویوا را شامل می شوند. قیمت دوچرخه های کوهستان ویوا به نسبت کیفیت آنها از ارزش بالایی برخودار هستند. به این صورت که در مقایسه با سایر برندها با قطعات مشابه قیمت پایین تری دارند و همین امر باعث شده که جایگاه ویژه ای در بین دوچرخه سواران پیدا کند.لیست قیمت دوچرخه را می توانید در سایت برلیانس بررسی کنید.


سایز دوچرخه

راهنمای-سایز-دوچرخه-ویوا

دوچرخه ها با توجه به قد افراد در سایز های مختلف طراحی شده است.در دوچرخه های کوهستان سایز بندی از دوچرخه ۲۴ ، دوچرخه ۲۶ و دوچرخه ۲۷٫۵ و دوچرخه ۲۹ قرار داده شده که هر چه عدد بزرگتر باشد دوچرخه نیز بزرگ تر است.در دوچرخه های شهری معمولا سایز دوچرخه ۲۸ است.   

بیشتر: خرید دوچرخه سایز 24

وزن دوچرخه

یکی از عواملی در هنگام خرید دوچرخه می توانید  به آن توجه کنید وزن دوچرخه است،فریم دوچرخه در عین حال که بهتر است سبک باشد باید مقاوم نیز باشد.دوچرخه  فریم آهن در دسته ارزان ترین دوچرخه قرار می گیرد. و دوچرخه فریم کربن در دسته ی سبک ترین دوچرخه ها و درعین حال گرانترین قرار می گیرد.

خدمات پس ار فروش

دوچرخه را سعی کنید از فروشگاههای معتبر و یا نمایندگی های دچرخه ویوا خریداری کنید. و همچین از فروشگاهی تهیه کنید که دارای سند معتبر باشد تا در صورت به وجود آمدن مشکل در آینده بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.به جهت کسب رضایت مشتریان عزیز برلیانس تمامی دوچرخه های موجود در وب سایت شامل یک سال گارانتی بدنه می باشند، که از تاریخ صدور فاکتور محاسبه می گردد.نگران فاکتور نباشید نام شما در خانواده برلیانس ثبت می شود.

گارانتی دوچرخه بایکی لند

در برلیانس که یکی از بزرگترین نمایندگان دوچرخه ویوا در ایران می باشد سعی شده خدمات پس از فروش به نحو احسنت برای مشتریان ارایه شود همچنین شما می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان به صورت تلفنی و یا چت آنلاین استفاده کنید.

بیشتر: قیمت دوچرخه جاینت

خرید از فروشگاه معتبر

همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید. و اگر محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد و یا با محصول درخواستی شما مغایرت داشته باشد به راحتی و بدون هزینه اضافی بتوانید کالا را مرجوع کنید . در فروشگاه برلیانس شما تا هفت روز مهلت تست و بررسی کالا را دارید و اگر دوچرخه مشکلی داشت با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

منبع: سئو سایت ( خدمات سئو وب سایت )