تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3195262
شناسه : 3195262
تاریخ :
انتخاب نصاب دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی اقتصاد ایران: همانطور که میدانید دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی یکی از نیازهای اساسی در زندگی شهری مخصوصاً در کلانشهر تهران میباشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،از آنجایی که برای نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و همچنین دزدگیر منازل و یا دزدگیر محل کار لازم است که شما از افراد دارای تجربه و تخصص کافی در این حوزه استفاده کنید، می بایست که حتماً اقدام به انتخاب نصاب دوربین مدار بسته نمایید.

بر اساس گزارشات و تجارب به دست آمده از همشهریان محترم شهر تهران انتخاب یک نصاب دوربین مداربسته نیازمند فاکتور ها و مواردی که لازم است حتما زمان انتخاب یک نصاب دوربین مدار بسته در نظر بگیرید، این موارد عبارتند از :

- تجربه و تعهد کاری ( شما می توانید با بررسی سوابق و همچنین نمونه کارهای مشابه شرکت معرفی کننده نصاب دوربین مدار بسته به راحتی سابقه کاری و همچنین رضایت مشتریان قبلی آنها را به دست آورید)

- تیم فنی و پشتیبانی ( بعد از اینکه نصب دوربین مدار بسته انجام شد شما نیازمند ارائه خدمات پشتیبانی و و به روز رسانی سیستم های خود می باشید بنابر این لازم است که حتماً از یک شرکت دارای تیم پشتیبانی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای نصب دوربین مداربسته خود استفاده کنید )

- قیمت نصب دوربین مدار بسته ( در نظر داشته باشید که اجرت نصاب دوربین مداربسته متناسب با نرخ اتحادیه دوربین مداربسته تعریف شده است و هیچ نصابی اجازه ندارد که بیشتر از نرخ تعرفه اتحادیه از شما برای نصب دوربین مداربسته اجرت درخواست نماید )

-امین بودن ( از آنجایی که نصاب دوربین مداربسته برای انجام نصب دوربین به منزل یا محل کار شما مراجعه می کند لازم است که توسط یک شرکت و یا یک نهاد دارای اعتبار به شما معرفی شود بنابراین حتماً نصاب دوربین مدار بسته خود را از شرکت های معتبر که دارای تمامی اسناد قانونی می باشد استفاده کنید)

با توجه به موارد بالا مشخص است که در زمان انتخاب نصاب دوربین مداربسته شما می بایست که حتماً از یک شرکت که دارای تجربه و تخصص کافی و همچنین دارای تعداد تیم های پشتیبانی فنی مناسب استفاده کنید.

شرکت چشمان بیدار آریا با توجه به این که بیش از بیست سال است در حوزه دوربین مدار بسته و دزدگیر فعالیت اصلی خود را بنا نهاده است می تواند یکی از بهترین شرکت ها به عنوان نصاب دوربین مدار بسته در تهران معرفی شود.

 شماره نصاب دوربین مداربسته

شماره نصاب دوربین مداربسته جهت  ارتباط با بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران شرکت چشمان بیدار آریا می باشد عبارت است از :66762449

شما می توانید در تمام طول شبانه روز با یک شرکت تماس گرفته تا علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی و فنی در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و همچنین مشکلاتی که ممکن است شما در طول شبانه روز در استفاده از سیستم های حفاظتی و نظارتی خود با آنها بر خود داشته باشید برخوردار شوید.

متخصصان شرکت چشمان بیدار آریا در طول شبانه روز آماده ارائه انواع خدمات فنی برای شهروندان شهر تهران می باشند که بتوانند بدون دغدغه از سیستمهای حفاظتی و نظارتی خود برای منزل و محل کار خود استفاده نمایند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید با شماره شرکت تماس گرفته تا در اسرع وقت برای منطقه شما بهترین نصاب دوربین مداربسته را اعزام نماید، همچنین شماره نصاب دوربین مداربسته نزدیک به محل سکونت شما را نیز به شما ارائه خواهد کرد تا شما بتوانید علاوه بر دریافت بالاترین خدمات فنی و مهندسی بتوانید کمترین هزینه را نیز برای راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته و یا سیستم دزدگیر اماکن برای محل مورد نظر خود اقدام کنید . 

شماره نصاب دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

 فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا یک فروشگاه اینترنتی کامل و دارای تمامی تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشد .

در فروشگاه اینترنتی چشمان بیدار یا شما میتوانید تمامی دوربین های مدار بسته و تجهیزات جانبی مانند دستگاه دی وی آر و یا هارد را به صورت کاملاً دقیق مورد بررسی قرار داده و بهترین قیمت را از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته ایران خریداری نمایید

تمامی لوازم و تجهیزاتی که توسط این فروشگاه به دست شما می رسد دارای دو سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش و همچنین ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا را بدون قید و شرط به شما ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا دارای نماد اعتماد و همچنین تاییدیه اتحادیه دوربین مداربسته تهران را نیز دارا می باشد و شما با خیال راحت و با دید کاملا باز می توانید بر اساس نیازهای خود دوربین های مدار بسته و یا دزدگیر های مورد نیاز منزل و یا محل کار خود را تهیه کنید و پس از تایید شرکت چشمان بیدار آریا تمامی وسایل برای شما ارسال خواهد شد و پس از دریافت کالاها و مشاهده اصالت کالا و اطمینان از صحت عملکرد آنها اقدام به واریز مبالغ فاکتور خود نیز نمایید.

 در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته چشمان بیدار آریا شما می توانید تمامی دوربین های مداربسته را به صورت کاملاً دقیق با هم مقایسه کنید و حتی نمونه تصاویر آنها را نیز به صورت کاملا واقعی با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دوربین مداربسته و دزدگیر خود داشته باشید. 

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

تعرفه نصب دوربین مداربسته

ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و یا دزدگیر اماکن مانند تمامی خدمات فنی و مهندسی دیگر دارای یک نرخ نامه و یا تعرفه مشخص توسط اتحادیه میباشد که در ابتدای هر سال به تمامی شرکت ها و یا افراد  عضو اتحادیه به صورت کاملا رسمی ارائه می گردد.

 نصاب دوربین مداربسته لازم است که متناسب با تعرفه نصب دوربین مداربسته که توسط اتحادیه ارائه شده است، اجرت نصب و راه اندازی خود را را در فاکتور ارائه نماید در تماس با شماره نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا میتوانید بهترین تعرفه نصب دوربین مداربسته در تهران را کسب نماید.

به صورت کلی تعرفه نصب دوربین مدار بسته در تهران بر اساس نرخ اتحادیه دوربین مداربسته به شرح زیر می باشد : 

تعرفه نصب دوربین مداربسته

۵۰.۰۰۰ تومان

۷۰.۰۰۰ تومان

۱۰۰.۰۰۰ تومان

۱۳۰.۰۰۰ تومان

۱۰۰.۰۰۰ تومان

۵۰.۰۰۰ تومان

۱۰۰.۰۰۰ تومان

۵.۰۰۰ تومان

۵.۰۰۰ تومان

۵۰.۰۰۰ تومان

۱۵۰.۰۰۰تومان

۱۰۰.۰۰۰تومان

۱۰۰.۰۰۰تومان

4۰۰.۰۰۰تومان

در صورتی که هر یک از نصاب های دوربین مدار بسته برای نصب و راه اندازی دوربین های شما مبالغی بیشتر از مبالغ فوق را ارائه کردند شما می‌توانید با اتحادیه دوربین مداربسته تماس گرفته تا آنها به صورت کاملا قانونی و بسیار سریع نسبت به اصلاح فاکتور شما اقدام نمایند .

همچنین شما می توانید با استفاده از نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا مبالغ به میزان قابل توجهی کمتر از نرخ اتحادیه برای نصب راه اندازی دوربین مداربسته خود پرداخت نمایید.

نصب دوربین مداربسته در آسانسور

یکی از معضلات اصلی در آپارتمانها نظارت بر داخل کابین آسانسور می باشد، از آن جایی که نصب دوربین مدار بسته در آسانسور یکی از سخت ترین کارها در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته میباشد شما لازم است که از نصاب دوربین مدار بسته که دارای تجربه و تخصص کافی در حوزه نصب دوربین مداربسته در آسانسور می باشد استفاده کنید.

دوربین آسانسور دارای ویژگی ها و  تکنولوژی های خاصی می باشد که این مدل از دوربین را با سایر دوربین های مداربسته متمایز می کند یکی از این ویژگی ها لنز دوربین می باشد.

 در داخل آسانسور لازم است که از لنز های کاملا واید و دارای کیفیت بسیار بالایی برای جلوگیری از تابش نور مستقیم ایجاد نماید همچنین لازم است که از دوربین های با کیفیت بالا و بیش از ۲ مگاپیکسل برای داخل کابین آسانسور استفاده شود .

یکی دیگر از ویژگی های دوربین داخل آسانسور نحوه سیم کشی و اتصال آن به دستگاه دی وی آر مرکزی می باشد بهترین راه استفاده از ارتباط بی سیم بین دستگاه دوربین مداربسته و دی وی آر می باشد که شما می توانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی چشمان بیدار آریا نسبت به  خرید تمامی تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور اقدام نمایید و همچنین می توانید با استفاده از نصاب دوربین مداربسته شرکت چشمان بیدار آریا تمام این تجهیزات را با گارانتی و خدمات پس از فروش بدون قید و شرط با تعرفه قیمت بسیار پایین برای شما نصب و راه اندازی را انجام دهند.

نصب دوربین مداربسته آسانسور

شرکت چشمان بیدار آریا

 شرکت چشمان بیدار آریا در سال 1383 در تهران پاساژ امجد توسط یک تیم متخصص تاسیس شده است و اکنون در تمامی حوزه نصب دوربین مداربسته ، تولید دوربین مداربسته و ارائه خدمات پس از فروش دوربین مداربسته در حال ارائه خدمات تخصصی سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد.

یکی از تخصص های این شرکت نصب دوربین مداربسته در آسانسور می باشدکه شما برای دریافت این خدمت کافی است با شماره نصاب دوربین مداربسته این شرکت تماس بگیرید تا علاوه بر کیفیت فنی بالای نصابهای این شرکت، بهترین تعرفه نصب دوربین مداربسته را نیز به شما ارائه نمایند.

همچنین در صورت نیاز به خرید مستقیم از فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته تمامی کالاهای این فروشگاه با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میگردد.