تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3190962
شناسه : 3190962
تاریخ :
طرح راهداری با حضور ۲۴ اکیپ در ایلام آغاز شد اقتصاد ایران: ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طرح راهداری زمستانی از امروز با حضور ۲۴ اکیپ در ایلام آغاز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله دلخواه صبح دوشنبه در آغاز طرح راهداری زمستانی در ایلام اظهار کرد: طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های کوهستانی آغاز شده است.

وی گفت: در طرح عملیات راهداری زمستانی راهداران از امروز با حضور در جاده طرح زمستانی خود را رسماً آغاز کرده‌اند.

وی افزود: راهداران ایلام با حضور ۳۲۰ نیروی راهدار و پشتیبان در امر راهداری با تجهیزات و بکارگیری ۲۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح شرکت دارند.

دلخواه گفت: این طرح با ۲۴ اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی عنوان کرد: امسال برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌ها ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در استان برای راهداری زمستانی در راهدارخانه‌ها دپو شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیرها بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.