تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3182542
شناسه : 3182542
تاریخ :
«فردای روشن» مهاجران افغانستانی منتشر شد+فیلم اقتصاد ایران: گروه سرود «میثاق» متشکل از نوجوانان مهاجر افغانستانی، نماهنگ جدید فردای روشن را اجرا و منتشر کردند.
به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، گروه سرود «میثاق» متشکل از نوجوانان مهاجر افغانستانی است که پیش‌تر در موضوعات حماسی و آیینی مختلفی اجراهای  پرطرفداری داشته و نماهنگ‌هایی در این موضوعات منتشر کرده بودند. سرودهای مختلفی همچون سرود «فاطمیون حرم» به مناسبت میلاد امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام که در حرم مطهر رضوی تهیه و منتشر شد و «نفس زکیه» که به توصیف روحیات سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

حالا این نوجوانان افغانستانی که برای پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تولید کرده بودند را با نماهنگی جدید منتشر و در مقابل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اجرا کردند. سرود «فردای روشن» کاری از گروه «میثاق» است که در اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان تهیه شده است.

آن‌ها پس از این اجرا در دیدار با رئیس جمهور آلبوم کارهای هنری خود را به رئیسی اهدا کردند. آیت‌الله رئیسی با تقدیر از این نوجوانان و اجرای منحصر به فردشان گفت: انشاالله خداوند شر دشمنان را از سر ملت افغانستان کم کند. شعر شما بهترین تحفه برای ما بود. خدا شما جوانان را حفظ کند و روح شهدای فاطمیون را شاد بگرداند.