تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3176502
شناسه : 3176502
تاریخ :
خوزستان سردتر می‌شود اقتصاد ایران: اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: از امروز روند کاهش دما برای استان پیش‌بینی می‌شود که این کاهش در هفته آینده محسوس‌تر خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز به علت ورود سامانه بارشی به استان شاهد ابرناکی در سطح منطقه هستیم و این سامانه تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده با شدت و ضعف به‌صورت رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات استان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان افزود: در بقیه نقاط استان با توجه به ماهیت جا به‌جای فصل، بارش‌های به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای در استان خوزستان مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و خاک موقت و ریزش تگرگ در مناطق مستعد استان خوزستان نیز دور از انتظار نیست، خبر داد: از امروز روند کاهش دما برای استان پیش‌بینی می‌شود که این کاهش در هفته آینده محسوس‌تر خواهد بود.

سبزه زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۳۷ و ایذه با ۱۳.۷ سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۵ و حداقل به ۱۹.۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.