تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3174342
شناسه : 3174342
تاریخ :
خطیبی: حتی پرسپولیسی‌ها هم به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند/ تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است اقتصاد ایران: رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس را به هواداران آلومینیوم تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این پیروزی را به بازیکنانم و مجموعه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خدا را شکر همه یکدلی، صفا و صمیمیت را در تیم رعایت و برای هم تلاش می‌کنند. به مردم و هواداران اراکی تبریک ویژه‌ای می‌گویم که به هر شکل از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تمجید سرمربی پرسپولیس از شاگردانش تصریح کرد: گل‌محمدی نسبت به ما لطف داشت. با احترام به تیم پرسپولیس، فکر می‌کنم تماشاگران بازی و حتی هواداران پرسپولیس هم به تیم آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. قول داده بودم بازی زیبایی از آلومینیوم ببینیم که تماشاگران، نمایشی زیبا و تماشاگرپسند از ما دیدند. از این بابت خیلی راضی هستم که بچه‌ها، بازی زیبایی به نمایش می‌گذارند و پیروزی هم در کنار آن است.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین ساختار دفاعی تیمش را ستود و گفت: از شکل دفاعی آلومینیوم در سه دیدار گذشته واقعاً راضی هستم. فکر می‌کنم از این لحاظ تا اینجای فصل، نمونه بودیم و به جرأت می‌گویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر داریم. بازیکنان آلومینیوم بابت این مسئله تلاش کردند، کارهای تاکتیکی را در زمین انجام دادند و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم.

خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم می‌توانست پرسپولیس را با گل‌های بیشتری شکست بدهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و برد هفته گذشته را ادامه دادیم. باید کاری کنیم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. ما نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و به پرسپولیس اجازه بازیسازی و موقعیت‌سازی ندادیم. برای خودمان هم فرصت‌های خوبی ایجاد کرده و واقعاً فوق‌العاده بودیک.

«این یکی از بهترین بازی‌های آلومینیوم در یک سال و سه هفته گذشته بود.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: از این بابت خوشحالم و معتقدم تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است. ان‌شاءالله همین روند را با کمک شما خبرنگاران، هواداران و مردم ادامه بدهیم. از اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که پشتیبان بازیکنان هستند.

ادامه دارد...