تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3174278
شناسه : 3174278
تاریخ :
واکنش مربیان به نتایج روز نخست لیگ برتر هندبال بانوان اقتصاد ایران: دو دیدار نخست از هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان برگزار شد و مربیان تیم‌های ناکام از عدم هماهنگی تیم خود سخن گفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعظم قینانی، سرمربی تیم سپاهان پس از کسب نخستین پیروزی برابر یکتا افروزا البرز در مرحله نخست دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: از تمام بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم بازی بعد بهتر از امروز کار کنند. البرز تیم جوان و باانگیزه‌ای است. امیدوارم با کسب تجربه در سال‌های آینده بهتر بازی کنند.

وی در خصوص هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان عنوان کرد: لیگ امسال جذاب‌تر است و شرایط متفاوتی دارد چرا که نسل جوان و پرتجربه کنار هم قرار گرفته‌اند. امیدوارم با همین روند شاهد بازی‌های زیبا و جذاب بوده و در نهایت خروجی خوب برای تیم ملی داشته باشیم.

قدرتی: تیممادوروزقبلازمسابقاتبستهشد

سعیده قدرتی، مربی تیم صنایع روشنایی یکتا افروز البرز پس از شکست سنگین برابر سپاهان اظهار داشت: برابر تیمی بازی می‌کردیم که شش بازیکن ملی پوش در ترکیب خود داشت. تیم البرز هم دو روز است که بسته شده بود و صبح امروز بازیکنی را به ترکیب تیم اضافه کردیم. چون در دقیقه 90 تیم جمع شده، هماهنگ نبودیم و در نهایت هم شکست خوردیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها تمام تلاششان را کردند مخصوصا در نیمه دوم با بچه‌‌ها صحبت کردم و توانستند تا حدی دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنند. مطمئنم این تیم جوان صددرصد بازی‌های بهتری را در دور بعدی لیگ ارائه خواهد داد. 

ملکی: اختلافمی‌توانستبیشترباشد

مژگان ملکی، سرمربی تیم شهرداری ملایر پس از کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر هندبال برابر آتریسای تهران گفت: مسابقه امروز بازی به نسبت سبکی بود. دقایق ابتدایی بازی پراشتباه ظاهر شدیم ولی بازیکنان از دقیقه 5 بازی توانستند بر بازی مسلط شوند و شرایط خود را در زمین پیدا کنند و این شرایط را تا پایان بازی ادامه دادیم.

وی افزود: اختلاف گل بازی می‌توانست بیشتر از این شود اما چون 90 درصد ترکیب تیم شهرداری ملایر را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، بازیکنان از روی بی‌تجربگی موقعیت‌های خود را از دست دادند اما رفته رفته در ادامه بهتر ظاهر می‌شویم. 

سمیعی: آتریساهنوزبههماهنگینرسیدهاست

متین نجد سمیعی،  سرمربی و بازیکن تیم آتریسا تهران پس از شکست برابر شهرداری ملایر در مرحله نخست دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: شهرداری ملایر تیم خوب و با کیفیتی است. بازیکنان شهرداری بسیار هماهنگ بودند و البته جوان و پرانرژی. شروع و پایان در یک مسابقه اهمیتی ندارد و آنچه مهم است نتیجه پایانی است. مجموعه اتفاقاتی که در یک مسابقه رخ می‌دهد، نتیجه را رقم می‌زند و این اتفاقات الزاما به مربی و بازیکن ارتباطی ندارد.

وی تصریح کرد: حضور در لیگ برتر به هماهنگی نیاز دارد که هنوز آتریسا به این هماهنگی نرسیده است. امیدواریم بازی به بازی به وضعیت ایده آل خود نزدیک بشویم.

سرمربی و بازیکن تیم آتریسا تهران اضافه کرد: لیگ امسال لیگ پویایی است چون بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند و این امر باعث می‌شود قدرت در تیم‌ها تقسیم شود و سطح لیگ بالا برود. در ادامه لیگ شاهد خواهیم بود رقابت‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که نمی‌شود نتیجه هیچ بازی را پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/