تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادسبز
لینک : econews.ir/5x3168841
شناسه : 3168841
تاریخ :
گسترش بارش ها در نوار شمالی و برخی استانهای همجوار اقتصاد ایران: فردا گستره بارش کل سواحل دریای خزر، شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرد و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و شمال اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا گستره بارش کل سواحل دریای خزر، شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرد و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و شمال اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، ارتفاعات تهران و شمال کردستان افزایش ابر، رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد انتظار می‌رود.

بارش‌ها تا چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران ادامه می‌یابد، شدت بارش در استان گیلان خواهد بود و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. همچنین دریای خزر طی فردا و چهارشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دما ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است همچنین طی این مدت پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد به منفی ۳ و منفی ۲ و دمای هوای همدان به نیز به صفر و منفی یک درجه سانتیگراد برسد.