تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3160709
شناسه : 3160709
تاریخ :
استاندار اردبیل: مانعی در مسیر تولید و اشتغال پذیرفتنی نیست اقتصاد ایران: اردبیل- استاندار اردبیل گفت: هیچ مانعی در مسیر تولید و اشتغال قابل قبول نیست و باید همه به رفع آن کمک کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مقام معظم رهبری بر تقویت تولید با بهره‌گیری از پشتیبانی همه دستگاه‌ها و رفع موانع تاکید کرده شایسته نیست سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ما دست به گریبان در مسیر نامهربانی‌ها و کج سلیقه‌گی‌ها شوند.

وی تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید به صورت دقیق موانع و مشکلات پیش روی تولید را رصد کرده و در اولین فرصت نسبت به رفع آن اقدام کند تا پایداری منابع درآمدی، ارتقا سطح معیشت مردم و کارآفرینی مؤثر اتفاق بیفتد.

استاندار اردبیل بانک‌ها را موظف به تأمین منابع واحدهای تولیدی و صنعتی کرد و گفت: هیچیک از بانک‌های عامل نباید دنبال بهانه و برخی مانع‌تراشی باشند بلکه بهتر است در احیای واحدهای تولیدی و کمک به اشتغال جوانان گام‌های مؤثری برداشته شود.

عاملی افزود: ما از همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواسته‌ایم تا در مدت یک هفته واحدهای تولیدی و زیربنایی را که مستعد تکمیل و راه‌اندازی هستند، شناسایی و معرفی کنند تا بدون وقفه مشکلات آنها رفع و تأمین منابع برای احیا و یا فعال کردن مجدد آنها به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در استان اردبیل به هیچ وجه مانع‌تراشی در مسیر تولید، اشتغال و کارآفرینی قابل قبول نیست و ما از هیچ دستگاه اجرایی و بانک چنین خطایی را نمی‌پذیریم که واحد تولیدی و سرمایه‌گذار سرگردان صدور مجوز و یا تأمین منابعی بماند.

استاندار اردبیل اصلی‌ترین رویکرد دولت سیزدهم را به عنوان دولت مردمی و فسادستیز تقویت نهاد تولید و کمک به اشتغال جوانان اعلام کرد و ادامه داد: باید همه به این رویش‌ها و تقویت نظام اقتصادی مؤثر کمک کرده و بیش از گذشته توان‌افزایی را شاهد باشیم.