تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3152886
شناسه : 3152886
تاریخ :
بدهی های «بانک پارسیان» کاهش یافت اقتصاد ایران: صورت های مالی منتشر شده در سامانه کدال نشان می دهد که بانک پارسیان طی یکسال اخیر (دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ با کاهش بدهی و زیان عملیاتی مواجه و تا حدودی با افزایش درآمد روبه رو شده است

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  صورت های مالی منتشر شده سامانه کدال بیانگر آن است که جمع بدهی های بانک پارسیان در دوره منتهی به (۱۴۰۰.۰۴.۳۱) بیش از ۳۴ هزار میلیارد تومان بوده که این رقم در سال قبل در همین تاریخ بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان بوده است و این رقم نشان از کاهش بدهی های بانک در این دوره دارد.

همچنین در این گزارش آمده است؛ درآمدهای عملیاتی این بانک در دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ به بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است که این رقم در تاریخ (۳۱ تیرماه 1390 بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

در صورت های مالی منتشر شده اخیر سامانه کدال آمده است؛ زیان عملیاتی بانک پارسیان در دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در گزارش ارائه شده دوره متهی به سال قبل آن بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است و این موضوع نشان از کاهش زیان عملیاتی بانک دارد.

همچنین سود(زیان) خالص حسابرسی شده دوره منتهی بانک پارسیان به سال ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ بیش از شش هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال قبل آن در همین تاریخ بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

علاوه بر این موجودی نقدی حسابرسی شده این بانک نیز در دوره منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰  بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان گزارش شده و از طرفی سرمایه بانک پارسیان نیز در این دوره ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام شده است.

از طرفی دیده می شود که طی شش ماهه گذشته، تراز بانک ۳۳۸۶- میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این تراز ۷۷۷- میلیارد تومان بوده است.