تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3138327
شناسه : 3138327
تاریخ :
خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم لیگ قهرمانان است/ حریفی سرسخت برای النصر خواهیم بود اقتصاد ایران: حسین خطیبی مربی تیم فوتبال تراکتور ایران مدعی شد این تیم پرهوادارترین تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین خطیبی مربی تیم فوتبال تراکتور ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم تراکتور با احترام به تیم‌های دیگر، پرطرفدارترین تیم مسابقات است و هواداران تیم ما پرشورترین هواداران هستند. جای هواداران ما خالی است و دل‌مان برای آنها تنگ شده است. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم آنها را در کنار خودمان داشته باشیم. تیم تراکتور با این هواداران بااحترام است و امیدوارم شرایط تغییر کند تا تیم‌ها هواداران خود را در کنارشان داشته باشند.

وی ادامه داد: برای بازی با النصر تقریباً شرایط‌مان خوب است. تمرینات خوبی انجام دادیم و کاملاً با روش بازی این تیم آشنایی داریم. النصر تیم خوبی دارد و البته بازیکنانی پرهزینه‌ای. ما هم بازیکنان جوانی داریم و با اضافه شدن مجدد آقای کریمی به رأس کادر فنی شرایط بهتری داریم و از نظر روحی هم شرایط‌مان خوب است. از نظر فنی نیز آنالیز خوبی از تیم حریف داشته و بازیکنان را کاملاً آماده کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب انجام دهیم. ما آماده هستیم و با غیرتی که بازیکنان دارند، امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از طرف تیم‌مان باشیم. تیم النصر قبلاً در گروه فولاد بود. بازی‌های آنها آنالیز شده است و بازیکنان ما آماده هستند تا بازی خوبی انجام دهیم. آقای کریمی که سرمربی تیم ماست سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم بتوانیم از این بازی سربلند خارج شویم.

خطیبی تأکید کرد: امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند را ببینیم. فردا حریفی سرسخت برای النصر خواهیم بود. دوست داشتیم در کنار هواداران‌مان باشیم و متأسفیم که این اتفاق رخ نداده است، اما می‌دانیم که فردا آنها را کنار خودمان حس می‌کنیم.

ادامه دارد...