تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3137469
شناسه : 3137469
تاریخ :
در تداوم ایده ابتکاری استاندار خراسان رضوی انجام شد: بیست و هفتمین یکشنبه‌های صنعت در خراسان رضوی اقتصاد ایران: مشهد- بیست و هفتمین برنامه رصد میدانی وضعیت صنعت در قالب برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید، با بازدید از سه واحد تولیدی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،چند ماه قبل که صحبت از برنامه ای برای رصد میدانی وضعیت صنایع استان می شد و البته نشستن پای حرف و درد و دل مدیران و کارآفرینان خراسان رضوی شاید نخستین تصویری که در ذهن ها متبادر می شد اجرای نمادین و مقطعی و نمایشی در چند هفته بود و کمتر کسی انتظار استمرار اقداماتی ماندگار در این حوزه داشت.

برنامه "یکشنبه های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید" از ابتدای امسال در راستای تحقق شعار سال اجرا شد و در این برنامه یکشنبه های هر هفته معتمدیان استاندار خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی دست اندرکار به واحدهای تولیدی مشکل دار سر زده و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر می کند مدیران هم موظف به اجرا و پیگیری دستورات برای حل مشکلات واحدها می شوند.

حالا دیگر به  همت استاندار و همراهی معاونت اقتصادی استانداری و حوزه اقتصادی استان بیست و هفتمین هفته از راه رسیده و جا دارد به همه مدیران و کارشناسان بابت این ثبات قدم دست مریزاد گفت. 

طی بازدید از صنایع تولیدی و واحد‌های صنعتی که از ماه‌ها پیش  آغاز شده ، موانع بسیاری شناسایی و دستوراتی سازنده برای حل کمبودهای واحدها صادر گردیده که در همین رابطه تاکنون بیش از ۶۰ درصد مشکلات صنایع بازدید شده، حل و مرتفع شده است.

این تجربه ارزشمند و تکثیر اقدام برای سایر مدیران اقتصادی در سطوح مختلف می تواند فصل جدیدی از خدمت گذاری و رفع واقعی موانع تولید و مشکلات صنعت را در برداشته باشد.

امید شاهد تداوم و اخبار خوبی برای حضور مدیران و کارشناسان وتصمیم گیران دیگر بخش های اقتصادی بویژه مدیران بانکهای عامل،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازرسی در سطح استان باشیم.