تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاست
لینک : econews.ir/5x3119714
شناسه : 3119714
تاریخ :
میرتاج الدینی در موافقت با کلیات کابینه: اصلاح نظام بانکی در برنامه دولت وجود دارد اقتصاد ایران: نماینده مردم تبریز با بیان اینکه دولت رئیسی براساس شایستگی‌ها، مردمی بودن، مدیریت انقلابی و فسادستیزی شکل گرفته است گفت: جوانگرایی در این دولت به همراه نیروهای با تجربه و نخبه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،در ادامه جلسه علنی روز شنبه ۳۰ مرداد مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات برنامه‌ها و کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در موافقت با کلیات برنامه‌های دولت سیزدهم گفت: من می‌خواهم از برخی همکاران گلایه کنم. نباید سخنانی بگوئیم که رسانه های بیگانه سو استفاده کنند. برخی همکاران نباید سیاه نمایی کنند.

میرتاج الدینی گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار خود را آغاز کرده است، چه از جهت وجود پاندمی کرونا و چه از جهت وضعیت اقتصاد. تورم امروز ۴۴ درصد است و معیشت مردم سخت شده است. بدهی دولت بیش از یک و نیم برابر بودجه سالانه است.

وی افزود: برون رفت از این وضعیت، حرکتی جهادی و عالمانه می‌طلبد. دولت رئیسی براساس شایستگی‌ها، مردمی بودن، مدیریت جهادی و انقلابی، پاکدستی و فسادستیزی شکل گرفته است. جوانگرایی در این دولت به همراه نیروهای با تجربه و نخبه وجود دارند.

نماینده مردم تبریز گفت: در این دولت به امورات مهم جامعه تاکید شده است و اشتغال زایی، بهبود معیشت مردم و خوداتکایی در کالای اساسی جز برنامه های دولت است. من در برنامه‌های دولت اصلاح نظام بانکی را دیده ام. حل مشکل حاشیه نشین‌ها به همراه ساخت یک میلیون واحد مسکن و یک میلیون شغل در برنامه های دولت رئیسی وجود دارد.