تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3116265
شناسه : 3116265
تاریخ :
تاکید وزیر پیشنهادی بهداشت بر واردات واکسن اقتصاد ایران: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت و برنامه وزرای پیشنهادی بهداشت و اقتصاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سیدجواد حسینی‌کیا  با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع و معادن که با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: آقای عین‌اللهی گزارشی از وضعیت کنونی بهداشت و برنامه‌های خود برای تصدی کرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس گفته وزیر پیشنهادی بهداشت، باید برای واردات واکسن به منظور واکسیناسیون همگانی علیه بیماری کرونا، برنامه‌ریزی کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: افزایش ظرفیت پزشکان متخصص، تولید تجهیزات و دارو در داخل کشور، ساماندهی داروخانه‌ها و... از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

حسینی‌کیا با اشاره به جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی، توضیح داد: ساماندهی نظام بانکی، رسیدگی به تورم، بنگاهداری بانک‌ها، ضرورت سرمایه‌گذاری در صنعت و... مباحث مطرح‌شده در این نشست بود که آقای خاندوزی برنامه‌های خود را در این زمینه‌ها ارائه کرد.