تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3107156
شناسه : 3107156
تاریخ :
خرید خرنوب از عطاری آنلاین اقتصاد ایران: امروزه با شیوع بیماری های ویروسی و میکروبی، لازم است تا از مواد و خوراکی هایی استفاده کنیم که سیستم ایمنی بدن را تقویت سازد. تا بدن در مقابل بیماری ها تسلیم نشود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ،  یکی از خوراکی هایی که به طور یقین سیستم ایمنی بدن را تقویت میسازد خرنوب است. از قسمت های دارویی این گیاه به میوه و دانه ان که در دل میوه ها ی آن قرار دارد میتوان اشاره کرد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که استفاده از خرنوب را در وعده های قرار داده تا هیچ گاه در معرض بیماری ها قرار نگیرید

<<<   برای خرید دارو های گیاهی  موثر بر درمان بیماری ها کلیک کنید   >>>

خواص درمانی خرنوب 

درمان آنفولانزا و سرماخوردگی 

همچنین همانطور که گفته شد، خرنوب به دلیل داشتن ویتامین E سیستم ایمنی بدن را تقویت ساخته و این بیماری های ویروسی را درمان میکند. 

جلوگیری از پوکی استخوان 

خرنوب به دلیل دارا بودن مقادیری چون کلسیم، فسفر و اسید گالیک امان بروز پوکی استخوان را کاهش داده و در کودکان از امر فلج اطفال، جاوگیری میکند.

کاهش وزنی سریع با خرنوب 

کاهش وزن را با این گیاه خواهید دید. 

معده و گوارش 

فیبر موجود در خرنوب باعث بهبود حرکات روده شده و برای پیشگیری و درمان یبوست و اسهال بسیار مفید می باشد

کاهش فشار خون بالا 

خرنوب به دلیل دارا بودن پتاسیم و نداشتن کافئین در درمان فشار خون بالا بسیار موثر است. 

درمان ناباروری مردان با خرنوب 

خرنوب از طریق افزایش و بالا بردن تحرک اسپرم در درمان ناباروری مردان بسیار موثر عمل می کند.

بهبود تیرگی دور چشم 

خانوم هایی که تیرگی دور چشم اذیت شان میکند و از این مشکل ناراحتند، استفاده از خرنوب را به انها پیشنهاد میکنیم. که این دارو در رفع این مشکل بسیار عالی عمل کرده است. 

رشد و تقویت موی سر 

خرنوب به دلیل دارا بودن ویتامین E در رشد بیشتر موها کمک کرده و ساقه ی مو را تقویت میکند. 

جوان سازی پوست 

خرنوب دارای آنتی اکسیدان های بسیار است. همچنین بسیاری از ویتامین ها را نظیر E را در دل خود جای داده و چین و چروک صورت را از بین میبرد. لذا بهترین جوان کننده پوست به شمار میرود. 

دیگر عینک خود را کنار بگذارید

داروی گیاهی خرنوب به دلیل دارا بودن ویتامین A قوه ی بینایی را تقویت کرده و دید شما را بهبود میبخشد.

خانم های باردار بخوانند 

خرنوب به دلیل مواد معدنی ای که داراست بسیار مصرف ان در بارداری توصیه شده. علاوه بر این انرژی بانوان باردار را بیشتر کرده و خستگی را از انان دور میکند. 

رفع کم خونی 

خرنوب به دلیل دارا بودن مقادیر غنی از آهن، کم خونی را درمان میکند. و بسیار برای بانوانی در عرصه ی بارداری هستند و دچار کم خونی شده اند، توصیه میشود

برای خرید خرنوب این داروی معجزه آسا کافیست اینجا کلیک کنید. .

مضرات مصرف خرنوب 

در بعضی افراد امکان لاغری و کاهش وزن وجود دارد. در برخی از افراد امکان دارد که همراه با حساسیت باشد و سبب آلرژی شود. مصرف خرنوب، برای کسانی که میزان تحرک اسپرم شان صفر است، توصیه نمیشود چراکه هیچ تاثیری در ایجاد تحرک نخواهد داشت و تنها برای افرادی مفید است که میزان تحرک اسپرم شان کم است. بنابراین توصیه میشود قبل از استفاده حتما از نتایج آزمایشات خود مطلع باشید.

خرنوب را چگونه تهیه کنیم ؟ 

خرنوب گیاهی است که تهیه ی آن مشکل بوده و سخت پیدا میشود. همچنین این داروی گیاهی معجزه آسا را از عطاری هایی تهیه کنید که به مرغوب بودن کالا هایشان اطمینان داشته و موجب رضایت تان باشد

مجموعه ما در زمینه فروش گیاهان دارویی بسیار قوی عمل کرده است و جزو بهترین عطاری های انلاین است. که لبخند رضایت را روی لب های شما به ارمغان میاورد. برای خرید دارو های گیاهی از جمله خرنوب میتوانید به عطاری آنلاین لوتوس مراجعه کنید.