تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3105867
شناسه : 3105867
تاریخ :
لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های آبرسانی همدان اقتصاد ایران: همدان _ دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با بهره برداری سریع تر از پروژه های آبرسانی، می‌توان از ورود همدان به تنش‌های آبی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران  ، حسن خانجانی موقر به منظور پیگیری مطالبات مردمی و احیا حقوق عامه درباره موضوع حیاتی تأمین آب، با حضور چند نفر از مسئولان از پروژه آبرسانی از سد تالوار همدان بازدید و در حاشیه این برنامه اظهار کرد: با کاهش بارش‌ها در سال‌های اخیر، ایجاد تنش آبی در همدان محتمل است و این مطلب سبب نگرانی‌هایی برای مردم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب همدان ادامه داد: به همین دلیل برای پیگیری مطالبات مردمی و حقوق عامه مردم شرایط بررسی شد و در این بازدید، تأکید شد تا متولیان امر سریع‌تر مسائل فنی آبرسانی به همدان از سد تالوار را به سرانجام برسانند.

وی تأکید کرد: قطعاً هرچه پروژه‌های آبرسانی سریع‌تر به بهره برداری برسد، می‌توان به هنگام تر، از ورود همدان به تنش‌های آبی جلوگیری کرد.

لازم به ذکر است پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان به طول ۱۴۰ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه آبرسانی استان محسوب می‌شود که با حضور دادستان همدان از طرح آبرسانی به همدان از سد تالوار، مخزن ساخته شده در روستای کیتو در بخش گل تپه و ایستگاه و مخزن مهاجران در شهرستان بهار که بخشی از طرح انتقال آب از سد تالوار هستند بازدید میدانی شد.