تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3101732
شناسه : 3101732
تاریخ :
خسارت ۴۳۷۰ میلیارد ریالی سیلاب در مازندران اقتصاد ایران: بابل- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران میزان خسارت سیلاب را در استان چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده با اشاره به اینکه سیل در ۴۸ ساعت اخیر به ۱۰ شهرستان استان آسیب رساند، افزود: بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد.

وی ظهار داشت: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به ۱۷۰ میلی‌متر و ورودی به سد البرز نیز ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه بود.

وی میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را ۴۳۷ میلیارد تومان تا این لحظه برآورد کرد و ادامه داد: خسارات شامل خسارت به تأسیسات زیربنایی، جاده‌ها، راه‌ها، ۳ دهنه پل بزرگ در بابل و تنکابن، ۲۰ کانال انتقال آب و ۱۰ منزل مسکونی است.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۱۱۷ میلیارد تومان به زمین‌های کشاورزی و باغات استان و حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستاییان خسارت وارد شده است، تاکید کرد: نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات‌رسانی به مردم آغاز شد.

رازجویان با بیان اینکه راه‌های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی است، افزود: بجز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد، مابقی این روستاها از راه دوم دسترسی نیز برخوردارند و مشکلی برای تردد ندارند.