تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3099337
شناسه : 3099337
تاریخ :
حل مشکل آرامستان جدید کرمان/ جنگل قائم نجات یافت اقتصاد ایران: کرمان - نماینده مردم کرمان و راور ضمن اعلام رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان گفت: تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت این آرامستان فراهم خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در پی مشکلاتی که در زمینه بهره برداری از آرامستان جدید کرمان و دفن اموات در دامنه کوه جنگل قائم ایجاد شد، خبرگزاری مهر در دو گزارش «بن بست آرامستان جدید کرمان / دامنه کوه‌ها و جنگل محل دفن اموات» و «تبدیل مسیر کوهنوردی به محل دفن / اموات روی دست مردم کرمان ماندند» به این موضوع پرداخت.

حالا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل آرامستان جدید شهر کرمان خبر داده است.

محمدرضا پورابراهیمی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اختلافاتی که بین شهرداری کرمان و فرماندهی جنوبشرق ارتش در کرمان اتفاق افتاده بود علی رغم صورتجلسات و توافقات قبلی در این خصوص، این موضوع تا چند روز قبل نهایی نشده بود و عملاً موجب دغدغه مردم کرمان شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و تصمیم به موقع استاندار کرمان با تشکیل شورای تأمین و توافقات انجام شده در این شورا این مشکل با همکاری قابل تقدیر ارتش برطرف شده است.

پورابراهیمی گفت: مصوبه شورای تأمین استان در خصوص حل مشکل مذکور نهایی تا پایان هفته امکان بهره گیری از ظرفیت آرامستان جدید فراهم خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان از اعضای شورای تأمین استان شهردار و فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر غلامعلیان به ویژه فرماندار کرمان بابت همراهی و همکاری به منظور رفع مشکل آرامستان کرمان تشکر کرد.

پورابراهیمی اظهار داشت: در راستای آغاز بهره برداری از آرامستان جدید آماده هرگونه همکاری و رفع مشکل از طریق ظرفیت‌های نمایندگی در سطح ملی و استانی در مجلس شورای اسلامی هستیم