تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3086306
شناسه : 3086306
تاریخ :
اختصاص زمین به شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اقتصاد ایران: مشهد-زمینه استقرار شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی یا سوله‌ ساخته شده در آنها برای اجرای طرحهای توسعه و رساندن محصول خود به تولید انبوه فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،مدیرعامل شرکت شهرک های خراسان رضوی درحاشیه بازدید استاندار از شرکت های دانش بنیان گفت: این مهم براساس تصمیم سازمان صنایع کوچک و شرکتهای صنعتی کشور انجام شده و مورد استقبال معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز قرار گرفت.

علی بهرام زاده افزود: با این اقدام کمک به تامین مالی شرکتهای دانش بنیان مستقر شده در شهرک ها و نواحی  صنعتی توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور انجام می شود و زمین برای ساخت واحد به شرکت دانش بنیان واگذار می‌شود یا فضای لازم برای استقرار در سوله‌های ساخته شده در شهرک های صنعتی به آنها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 7 شرکت دانش بنیان زمین تعلق گرفته است ادامه داد: هم اکنون پرونده 8 شرکت دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های خراسان رضوی گفت: هر واحد دانش بنیانی که برای شرکت و یا محصول تولیدیش از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مجوز داشته باشد شامل این مصوبه می شود.