تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3068725
شناسه : 3068725
تاریخ :
راهکار جالب پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از حاشیه در این تیم سیاست سکوت را پیش می گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده تا کوچک‌ترین اتفاقات باعث به وجود آمدن تنش در بین باشگاه‌ها و بازیکنان شود.

شفافیت رقم قراردادها و اشتباهات تأثیرگذار داوری از جمله مواردی است که باعث بروز تنش بین بازیکنان و مدیران پرسپولیس و استقلال شده است.

اختلافاتی که به رسانه‌ها نیز کشیده شده تا باشگاه استقلال در آخرین واکنش خود تصمیم به شکایت از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس بگیرد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خودش از گفتگو با رسانه‌ها کاملا دوری می‌کند از تمام ارکان تیم خواسته، وارد حاشیه نشوند و پاسخی به صحبت‌هایی که علیه سرخپوشان داده می‌شود ندهند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز از بازیکنان خود خواسته تا در هفته‌های پایانی لیگ برتر تمرکز خود را روی دیدارهای پیش روی لیگ برتر قرار داده و برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی تلاش کنند.

سیاست سکوت در حالی بین سرخپوشان ترویج پیدا می‌کند که بازیکنان این تیم نظیر سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و احمد نروالهی خواستار شفافیت مالی شده بودند و از باشگاه خواسته بودند تا قراردادهایشان را منتشر کند.