تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3057308
شناسه : 3057308
تاریخ :
معرفی المپیکی‌ها در تابلو‌های تبلیغات شهری اقتصاد ایران: معاون کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: ورزشکاران المپیکی از طریق تابلو‌های تبلیغاتی شهری به مردم معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،پیمان فخری درباره برنامه‌های فرهنگی در آستانه بازی‌های المپیک توکیو گفت: برنامه‌های فرهنگی المپیک از مراسم بدرقه المپین‌ها در دهم تیر، شروع می‌شود. در همه کلان شهر‌ها بخش اعظمی از تابلو‌های تبلیغاتی به معرفی قهرمان ورزش اختصاصی پیدا می‌کند.
وی افزود: با اضافه شدن دو نفر دیگر، سعی می‌کنیم، ۶۵ ورزشکار المپیکی را به طور جدی در مدت باقی مانده تا المپیک، به مردم معرفی کنیم.
معاون کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو گفت: محتویات فرهنگی و ورزشی مختلفی برای المپیک تهیه شده است که در برنامه‌های مختلف ورزشی و شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند.
وی به حقوق المپیکی‌ها اشاره کرد و گفت: تمام ۱۸ ماه حقوقی که به المپیکی‌ها پرداخت شده است، به همه قهرمانان جدید که به تازگی سهمیه المپیک را کسب کرده اند، به طور کامل پرداخت می‌شود.
فخری افزود: نفرات جدید ماهانه پنج میلیون تومان و در مجموع ۹۰ میلیون تومان به تصویب ستاد عالی بازی‌های المپیکی و پارالمپیکی دریافت می‌کنند که باید توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پرداخت شود.