تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3051540
شناسه : 3051540
تاریخ :
سرپیچ گوشتی اگزون EXXON اقتصاد ایران: امروزه درصنعت و حتی مصارف خانگی نوک پیچ گوشتی کاربرد بسیار بالایی دارد ، در صنعت چوب ( ام دی اف ، کابینت سازی ، مبلمان ) و سایر صنایع برای محکم کردن پیچ از نوک پیچ گوشتی استفاده میشود ، لذا استفاده از نوک پیچ گوشتی و سرپیچ گوشتی مناسب که دارای عمر و کارکرد بالا و کیفیت بالا باشد و از لحاظ قیمت نیز مناسب باشد تا خرید آن از لحاظ اقتصادی بصرفه باشد بسیار مهم است ، چون بسیاری از سر پیچ گوشتی ها موجود در بازار بعد چند مرحله استفاده کیفیت و حتی اگر دارای خاصیت مغناطیسی باشد را از دست میدهد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سر پیچ گوشتی اگزون exon ، یکی از معتبرترین نوع سر پیچ گوشتی است که از جنس تیتانیوم میباشد که به این دلیل دارای عمر مفید بالا و همین طور دارای خاصیت مغناطیسی میباشد ، ور در ایران بازرگانی ایرانمهر بعنوان تنها نماینده و پخش کننده سرپیچ گوشتی اگزون شناخته میشود .

طراحی و متریال نوک پیچ گوشتی EXXON

محصولات و نوک پیچ گوشتی اگزون ساخت آمریکا دارای کیفیت بالا و از جنس استو پلاس مرودینیوم و روکش طلایی تیتانیوم ساخته شده است ،نوک پیچ گوشتی اگزون در نوع ها مختلف دو سو و چهار سوبا خاصیت مغناطیسی و با روکش تیتانیوم در بالاترین کیفیت نوک پیچ گوشتی تولید میگردد.

بازرگانی ایرانمهر نماینده اگزون آمریکا واقع در تهران توانسته است با ارایه بهترین برند نوک پیچ گوشتی در ایران ، در جلب رضایت مشتریان و کسب سهم بازار در این خصوص موفق و پیشرو در ارایه  بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش ابزار باشد . 

برای خرید سرپیچ گوشتی مناسب با توجه به سایز مصرفی میتوان از محصولات متنوع اگزون EXXON  استفاده کرد .

انواع سرپیچ گوشتی (یک سر چهار سو ، یک سر دو سو ، دو سر چهار سو ، سرپیچ گوشتی دو سر دوسو ، سرپیچ گوشتی یک سر دو سو یک سر چهار سو ) اشاره کرد .طراحی و دیجیتال مارکتینگ نانو تجارت