تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3051536
شناسه : 3051536
تاریخ :
مهم ترین الگوریتم های جدید گوگل برای سئو اقتصاد ایران: زمان را چند سال به عقب بکشید. در این زمان کافی بود تا بر روی یکی از نتایج گوگل کلیک میکردید تا با حجم زیادی از تبلیغات نامرتبط و پاپ آپ های اذیت کننده روبرو میشدید. در این زمان نتایج گوگل بیشتر شبیه به خرابه بود تا نتایج مورد نیاز کاربر!

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،خوشبختانه گوگل صدای فریاد رنج کاربران را دریافت میکند و دست به طراحی و توسعه فرشته های نجات میزند.

الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار اولین موج و نیروی کمکی گوگل برای مقابله با سایت های مخرب  بود.

الگوریتم های گوگل به کاربران یاد دادند که چطور باید دست به تولید محتوا بزنند. این الگوریتم ها معتقد بودند که آموزش تولید محتوا تنها باید در راستای نیاز کاربران بمانند.

این الگوریتم ها دو هدف سرنوشت ساز و مهم داشتند:

پایین آوردن رتبه سایت های بی کفیت و مخرب  بالا بردن رتبه سایت های با ارزش و کاربر-محور

مدت زیادی طول کشید تا سایت ها جایگاه واقعی خود را گرفتند و  در این زمان میدان جنگ سئو دیگر آن رنگ و بوی اسپم را نداشت. در قدم بعدی چه شد


الگوریتمهای جدید گوگل در سئو
حالا که رضایت کاربر، به هدف نهایی گوگل تبدیل شد؛ لازم بود تا نتایج بیشتر بر اساس نیاز و منظور کاربر بهینه سازی شوند.

الگوریتم رنک برین، این وظیفه مهم را بر دوش کشید و نتایج جستجو را به نفع کاربر بهینه کرد. مثلاً برای اینکه بهترین رستوران های تهران را بشناسید، دیگر نیازی نیست وارد سایتی شوید و یکی آدرس هر کدام را پیدا کنید. بلکه گوگل تنها با یک جستجو، آدرس بهترین رستوران ها را به شما نشان میدهد.

حالا که فهمیدید ماهیت Google Algorithms چیست و هوش مصنوعی سئو گوگل چطور همه چیز را به نفع کاربر تغییر داده، اجازه دهید کمی جلو برویم.

آموزش جدیدترین الگوریتم های گوگل

در این صفحه قرار است به شما مهم ترین و جدیدترین به‌روزرسانی های گوگل را یاد بدهیم. یعنی از اول بگوییم که هر الگوریتم اصلاً چرا  آمده، چه هدفی دارد و بر چه نکاتی توجه میکند . شما با خواندن این مقالات میتوانید به شناخت کاملی از سازوکار موتور جستجوی گوگل برسید. با این شناخت میتوانید به روش موثرتری به تولید مقاله سئو شده و تعیین استراتژی سئو محتوا بپردازید.بریم برای اشنایی با جدیدترین الگوریتم های گوگل  البته قبل از آن باید بدانید که شرکت هایی هستند که در قالب شرکت سئو که میتوانید از انها هم کمک بگیرید.

1- الگوریتم تطبیق عصبی-Neural Matching

گوگل تایید کرده که الگوریتم نیورال مچینگ در سال 2018 شروع به فعالیت کرده و همانند رنک برین از هوش مصنوعی بهره می برد و مسئولیت اصلی آن درک و ایجاد ارتباط بهتر بین کلمات و مفاهیم آن هاست ولی رنک برین تلاش می کند تا به درک جامعتری از مفهوم صفحات وب دست یابد.


2-الگوریتم گوگل فرد– Google Fred

معمولا آپدیت هایی که گوگل در الگوریتم های خود داده و نمی توان آنرا در دسته بندی خاصی قرار داد را به نام الگوریتم فرد می شناسیم و البته راهکارهای جدید گوگل برای حذف نتایج نامرتبط و بی کیفیت مانند وبلاگ هایی با موضوعات متنوع که هدف آنها افیلیت مارکتینگ یا کسب درآمد از طریق تبلیغات است. (اولین بار در مارس 2017)

 
الگوریتم پاسوم یا موش کور –  Possum Algorithm

بهبود نمایش کسب و کارهای محلی، تاثیر بیشتر سئوی محلی و نمایش نتایج با کیفیت و متنوع بر اساس مشاغل نزدیک به موقعیت مکانی کاربر (سپتامبر 2016)

 

الگوریتم گوگل رنک برین – RankBrain

افزایش میزان رضایت و تجربه کاربری با درک و رتبه بندی دقیقتر نتایج جستجوی کاربر بر پایه هوش مصنوعی. (اولین مشاهده در اکتبر 2015)

 

الگوریتم موبایل فرندلی آپدیت – Mobilegeddon

بهبود ربته سایت هایی که ریسپانسیو یا موبایل فرندلی هستند و در رزلوشن های متقاوت در ابزارهای همراه مانند موبایل و تبلت به درستی دیده می شوند. ( آوریل 2015)

 

الگوریتم کبوتر – Google Pigeon

تحول در لوکال سرچ؛ افزایش ارتباط بین گوگل مپ و موتور جستجوی گوگل در جهت رتبه بندی محتوای محلی به کاربر (ژولای 2014)

 

الگوریتم مرغ مگس خوار – HummingBird

اولین قدم گوگل در درک معنی و نیت جستجو و فاصله گرفتن از استفاده صرف از کلمات کلیدی

تعرفه های سئو سایت

در اینجا بیشتر میخاهیم درباره ی تعرفه و قیمت سئو و بهینه سازی  وب سایت با شما صحبت کنیم. که باید سری بزنیم به روند کار آژانس سئو و دیجیتال مارکتینگ برای انجام پروژه های خود چگونه عمل میکنند.

در سئو ساعتی همانطور که از نامش پیداست هزینه خدمات مشاوره سئو و یا خدمات بهینه سازی سئو به صورت ساعت محاسبه  میشود و شما می توانید تنها به اندازه نیاز خود از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید.اما مشاور سئو چیست؟ این موضوع جداگانه توسط تیم مهام برای شما توضیح داده شده است.

با انتخاب راهکار مشاوره سئو ساعتی که قیمت  آن بسته به نوع و میزان خدمات سئو دریافتی از ساعتی 100 هزار تومان تا ساعتی 300 هزار تومان متغییر می باشد، شما معمولا نکات مهم، استانداردها، تکنیک های سئو و تجارب لازم جهت بهبود و بهینه سازی سئو وبسایت خود را از سئوکار دریافت خواهید نمود.

در نظر داشته باشید، در روش سئو ساعتی مهارت، تخصص و تجربه کارشناس سئو بسیار تعیین کننده خواهد بود و در صورت دریافت خدمات سئو ساعتی از افراد مبتدی یا کم تخصص، ممکن هزینه های بسیار زیادی بدون هیچ نتیجه و تأثیر مثبت و قابل توجهی به شما تحمیل شود. بر همین اساس مهام براساس تجارب و با پشتوانه دانش و تخصص تیم سئو خود، با توجه به وضعیت فعلی وبسایت شما و بررسی آن، بهترین و مؤثر ترین نکات بهینه سازی سئو را که مناسب و مختص وب سایت شما باشد ارائه خواهدکرد.

در روش مشاوره سئو ساعتی شمااغلب تنها از خدمات مشاوره ای برخوردار خواهید شد و انجام و اجرای عملیات بهینه سازی بر عهده شما خواهد بود. لذا سئو ساعتی فقط در صورتی برای شما مناسب میباشد که از تخصص لازم برای بهینه سازی سئو (HTML, CSS و زبان برنامه نویسی استفاده شده در سایت شما) برخوردار باشید. همچنین در این راهکار به دلیل اینکه اجرای عملیات برعهده تیم مهام نمی باشد، تضمینی برای حصول نتیجه نهایی وجود ندارد.

اگر مقیاس کسب و کار شما کوچک و محلی می باشد، اگر تمایل دارید خودتان بهینه سازی سئو سایت را انجام دهید و فقط نیاز به مشاوره دارید، اگر می خواهید هزینه های سئو را به صورت آسان و شفاف محاسبه و مدیریت کنید مشاوره سئو ساعتی ممکن است برای شما متناسب باشد.

قیمت سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت های لازم جهت استاندارد سازی و آماده سازی سایت گفته می شود که لازم است قبل از شروع بهینه سازی سئو خارجی و یا تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود. سئو داخلی و سئو فنی دو مورد داخل سایت است که می شود کارهای مربوط و مورد نیاز را طبق استراتژی سئو درنظر گرفته شده ریز کرد و هزینه های آن را مشخص کرد.

رکت مهام ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در قم، طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو در قم می باشد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

روال کار ما در شرکت مهام به این شکل است که وب سایت مورد نظر شما را با تمام امکانات طراحی کرده و در مراحل بعد علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای برای ارائه بهتر خدمات شما و فروش بیشتر محصولاتتان با خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند سئو و بهینه سازی همراهتان خواهیم بود.

خدمات طراحی سایت در قم شامل موارد زیر است:

طراحی وب سایت در قم طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی اپلیکیشن موبایل سئو و بهینه سازی افزایش بازدید طراحی ربات تلگرام و اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی طراحی بنر و لوگو طراحی طرح UI , UX وب سایت و اپلیکیشن موبایل

علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت و پشتیبانی حرفه ای از سایت شما شرکت مهام با ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو در راستای افزایش بازیدکنندگان سایت شما و همچنین بهبود رتبه سایت شما در گوگل عمل خواهد نمود. چنانچه قصد طراحی یک وب سایت برای کسب و کار خود را دارید و می خواهید مشتریان بیشتری را کسب کنید برای مشاوره سئو با ما در تماس باشید.

طراحی سایت در قم یکی از تمایز های مهم برای مشاغل است تا بتوانند در دنیای وب و اینترنت از سایر رقبای خود پیشی بگیرند و نتایج بهتری را به دست آورند. طی سال های گذشته شاهد تمایل بیشتر مردم به استفاده از اینترنت بوده ایم و همین عامل می تواند در آینده ای نه چندان دور سبب اینترنتی شده بسیاری از کسب و کار های فیزیکی کنونی گردد.

طراحی وب سایت ریسپانسیو در قم

امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند کار های خود در دنیای اینترنت را با استفاده از تلفم همراه یا دستگاه هوشمند خود انجام دهند. در حقیقت دیگر افراد حوصله این را ندارند که برای یه مراجعه به سایت و دریافت خدمات از کامپیوتر خود استفاده کنند. به همین جهت طراحی سایت ریسپانسیو در قم اهمیت بالایی پیدا کرده است.

امروزه دستگاه های هوشمند از قبیل تلفن های همراه در سایز و ابعاد مختلفی طراحی می شوند که این کار را برای شرکت های طراحی سایت کمی پیچیده تر می کند تا سایت مشتریان در تمامی ابعاد به خوبی نمایش داده شود.

سئو و بهینه سازی سایت

امروزه خدمات سئو و بهینه سازی در راستای افزایش مشتریان و بازدید کنندگان کسب و کار های آنلاین استفاده می شود. متخصصان سئو با کار روی سئو داخلی و سئو خارجی که دو بخش کلی سئو را تشکیل می دهند، تلاش می کنند تا رتبه بهتری را در کلمات کلیدی هدف شما نسبت به سایر رقبا کسب نمایند.

سئو و بهینه سازی دیگر عامل مهمی است که سبب رشد نتایج سایت شما و در نتیجه افزایش مشتریان از طریق گوگل خواهد شد. جهت مشاوره سئو تماس بگیرید.

همچنین میتوانید تعرفه شبکه اجتماعی اینستاگرام را در سایت مهام بررسی کنید.