تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3042822
شناسه : 3042822
تاریخ :
دبیر شورای عالی فضای مجازی: فضای مجازی به تنوع فعالیت ها کمک کرد اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: فضای مجازی به تنوع فعالیت ها در عرصه های مختلف کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم بازدید از استودیو معاونت فضای مجازی افزود: صدا وسیما و معاونت فضای مجازی از فرصت خوب انتخابات توانست استفاده کند، چون هم اکنون تمام ملت درگیر انتخابات هستند و شاهد مشارکت مردم در این عرصه هستیم.
وی افزود: صدا و سیما در عرصه فضای مجازی نسبت به دوره های قبل تحول ایجاد داده است هرچند متناسب با زیرساخت ها حرکت نکردیم ولی باید راه و جهت را خوب بشناسیم.
وی ادامه داد: ما نگاه حداقلی داشتیم اما خوشبختانه نگاه شما حداقلی نیست، نگاه شما تنوع خدمات است.
 فیروز آبادی با بیان اینکه فضای مجازی به تنوع طلبی کمک کرده است گفت: همه نیازها به سمت شخصی سازی شدن حرکت کرده است، به سمت اینکه با وزارتخانه های دیگر امکان برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی میسر شود.
وی افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مدلی را می‌خواهد نشان دهد که در تعامل با اجتماع، از مشارکت های مختلف بهره ببرد .
وی ادامه داد: پلتفرم‌ها باید قدرت ملی را برای ما فراهم کند و ما هم در مرکز ملی فضای مجازی در حوزه سیاست گذاری و هماهنگی ها، کمک های لازم را به صدا و سیما برای گسترده تر شدن فعالیت‌های خود انجام می دهیم.
 فیروز آبادی گفت: البته بحث اقتصادی در این حوزه نیز بسیار مهم است و برای موفقیت باید طرح مدل اقتصادی داشته باشیم، چون اگر زیرساخت ها فراهم شود به راحتی بازار فعالیت‌ها در فضای مجازی ایجاد می‌شود.