تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد
لینک : econews.ir/5x3041803
شناسه : 3041803
تاریخ :
رئیسی در سومین مناظره انتخاباتی: اسامی ۱۱ بدهکار بانکی را به مردم اعلام می‌کنیم اقتصاد ایران: اسامی ۱۱ بدهکار بانکی را به مردم اعلام می‌کنیم تا مشخص شود که ما به پرونده آنها در دستگاه قضایی رسیدگی کردیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سیدابراهیم رئیسی در فرصت ۴ دقیقه ای برای نقد اظهارات دیگر کاندیداها، گفت: به مساله خوزستان اشاره شد. مرجع قانونی در ارتباط با سفر خوزستان، ستاد ملی مبارزه با کرونای تهران و مرکز بود که اجازه دادند و همه مقدمات لازم انجام شد و اهواز یکی از استان هایی بود که به آن بدهکار بودم؛  چرا اینقدر ناراحتی دارید؟

وی افزود: در عید ۹۹ مسولین بهداشت و درمان گفتند محدودیت ها ایجاد شود، ولی آقای روحانی توجه نکرد و در عید ۱۴۰۰ هم انجام نشد و از ۲۵ فروردین تازه شروع به محدودیت کردند؛ چرا به این موضوع حساس نشدید؟ ما که به حرف کارشناسی عمل کردیم. بخشی که بیشترین همکاری با کارشناسان وزارت بهداشت را دارد ما هستیم.

رئیسی گفت: اسامی که آقایان اعلام کردند، مردم قضاوت کنند و به این آقایان اطلاع دهند که ما برخورد کرده‌ایم یا نه؟ رسانه ها را نگاه کنید.

وی با طرح این سوال که نظر من درباره FATF را از کجا ذهن‌خوانی کردند که نظر من چیست؟ گفت: اگر منافع ملت در قراردادی تامین شد ما هیچ مشکلی نداریم، وگرنه نمی‌توانیم منافع مردم را به حراج بگذاریم.

رئیسی ادامه داد: از رئیس قبلی بانک مرکزی پرسیدند که منافع برجام چیست، پاسخ داد هیچ! حداقل به مواضع خودتان پایبند باشید.

وی تاکید کرد: اقتدار خارجی امتداد اقتدار داخلی است. شما وقتی جوجه کُشی و صف مرغ دارید نمی‌توانید برجام را اجرا کنید. برجام یک قراردادی است که با شروط خود در کشور تصویب شده، برجام را یک دولت مقتدر می‌تواند اجرا کند.  

وی بیان کرد: اسامی ۱۱ بدهکار بانکی را به مردم اعلام می‌کنیم تا مشخص شود که ما به پرونده آنها در دستگاه قضایی رسیدگی کردیم.