تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x3028863
شناسه : 3028863
تاریخ :
استاندار قم تاکید کرد؛ لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی اقتصاد ایران: قم- استاندار قم با بیان لزوم توسعه زیرساخت های ورزش همگانی در جهت بهبود جایگاه استان گفت: توجه ویژه به اعتلای اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بهرام سرمست پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با علیرضا نجاتی ورزشکار پاراالمپیکی رشته کشتی فرنگی و حسین گلستانی ورزشکار قمی رشته والیبال نشسته، کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن توسط این دو ورزشکار قمی را تبریک گفت و افزود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش قهرمانی، دارای تأثیرات بلندمدت است و با توسعه زیرساخت ورزش همگانی می‌توانیم، جایگاه استان را در این زمینه بهبودی بخشیم.
استاندار قم همچنین با اشاره به جدایی ناپذیر بودن فرهنگ از ورزش گفت: توجه ویژه به اعتلای اخلاق ورزشی و افزایش فرهنگ پهلوانی ضروری است؛ قهرمانان ورزشی باید در جامعه به عنوان الگوهای رفتاری معرفی شوند و مسیر ورزشی آنها نیز در سال‌ها و نسل‌های بعدی دنبال گردد.

وی در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و قدردانی از شایستگی‌ها و زحمات این دو ورزشکار قم، لوح سپاس محمد محمدنژاد ورزشکار پاراالمپیکی رشته بسکتبال با ویلچر قم را به محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین اهدا کرد.