تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3017686
شناسه : 3017686
تاریخ :
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: لزوم توجه دانشگاه‌های کشور به خلاقیت و نوآوری اقتصاد ایران: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منجر به ایجاد خلاقیت می‌شود و هر گونه صدور مجوز برای تحقق این امر را تسهیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،سورنا ستاری ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم توجه دانشگاه‌های کشور به خلاقیت و نوآوری اظهار داشت: باید بخشی از فضاهای دانشگاهی به این امر اختصاص یابد تا فضای پویاتری را در دانشگاه‌ها شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان توسعه تعامل دانشگاه‌ها و صنایع قابل توجه است، ابراز داشت: در این زمینه بخش‌های هماهنگ کننده امور اقتصادی و به ویژه اتاق بازرگانی نقش خوبی را ایفا کرده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منجر به توسعه خلاقیت می‌شود، ادامه داد: در این زمینه باید مراکز مرتبط با این مساله راه‌اندازی شود و صدور مجوز را برای این امر تسهیل خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه توسعه شرکت‌های دانش بنیان و شهرک‌های علمی و فناوری پیشتاز است، تصریح کرد: در این زمینه حضور سرمایه‌گذاران برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نیز امری ضروری است.

گفتنی است، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر یک روزه به اصفهان از تعدادی از شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی جی بازدید و طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان را افتتاح کرد.

بازدید از دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی و افتتاح مرکزی در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیگر برنامه‌های سفر سورنا ستاری به اصفهان است.