تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x3011850
شناسه : 3011850
تاریخ :
خرید از تسلانت چه مزایایی دارد؟ اقتصاد ایران: تسلانت امروزه در بازار تجهیزات شبکه و ویپ ایران، جز بهترین فروشگاه های تخصصی تلفن های تحت شبکه (ویپ)، گیت وی و … می باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تلفن های قدرتمند تسلانت با پشتیبانی از تمامی پروتکل های امنیتی ارتباط را بین شما و مخاطبان شما برقرار میکند. این تلفن ها قابلیت پشتیبانی از پلتفرم های سیموتل، الستیکس و دیگر نرم افزارهای مرکز تلفن و مرکز تماس را دارد.
اما چرا باید به این فروشگاه اعتماد کرد و تجهیزات سازمان خود را از شرکت تسلانت تهیه نمود؟ در این مقاله با ارائه دلایل پاسخ این سوال را خواهیم داد:

تسلانت فروشگاهی با تمامی برند های مطرح

تلفن تحت شبکه ویپ امروز در دنیا با برند های مطرح و بزرگی تولید میشود که هر کدام دارای امکانات ویژه و منحصر به فردی هستند. از گوشی تلفن فول امکانات با صفحه لمسی و دارای پشتیبانی اندروید تا گوشی هایی با امکانات محدودتر که از لحاظ اقتصادی بصرفه می باشند. تسلانت ارائه دهنده تمامی برند های مطرح جهان حتی برندهای ایرانی می باشد. یالینک، گرنداستریم، لنایزر، یستار و ... جزو محصولات پرفروش تسلانت هستند.
امروزه با توسعه پیدا کردن کسب و کار ها و افزایش حجم تماس های ورودی بسیاری از سازمان ها و کسب و کار به دنبال راه اندازی مرکز تماس مبتنی بر تکنولوژی ویپ هستند. از طرفی روابط درون سازمانی بین کارمندان نیازمند یک زیرساخت پایدار و قوی مانند مرکز تلفن ویپ میباشد. اسب حرفه ای سوارکار حرفه ای نیز می خواهد؛ لذا مراکز تلفن و مراکز تماس مبتنی بر اینترنت نیازمند تلفن های تحت شبکه سازکار و کارآمد میباشد.
مهمترین بخش در هر سازمانی زیرساخت آن سازمان میباشد. بنابراین در مرکز تماس و یا مرکز تلفن باید زیرساخت تلفنی مجهز و تمام و کمال داشته باشند. تلفن هایی که بتواند تمام پروتکل های امنیتی را پشتیبانی کند و سازگار با تمامی پلتفرم های سیموتل، الستیکس، ایزابل و … باشد. امروز تلفن های ثابت رومیزی اکثرا دارای قابلیت تماس تصویری چند طرفه و کنفرانس تصویری هستند.

بهترین خرید با مشاوره رایگان کارشناسان تسلانت

مرکز تماس شما چند اپراتور دارد یا چند تماس ورودی دارید؟ و چندین المان دیگر که در انتخاب تلفن تحت شبکه مرکز تماس شما موثر است. اینها تنها جزئی از اطلاعات تاثیر گذار در خرید تلفن تحت شبکه است. بسیاری شرایط ممکن است در انتخاب نوع تلفن مرکز تلفن و مرکز تماس شما موثر باشد. اما بررسی موارد مختلف و مشاوره صحیح در انتخاب تلفن نیازمند تخصص کارشناسان تسلانت است. برای مثال اگر شما کنفرانس تصویری برقرار نمی کنید نیاز به هزینه بیشتر ندارید.

ارسال به سراسر کشور در سریع ترین زمان

تسلانت در چندین استان بزرگ دارای نمایندگی و دفتر می باشد که بعد از ثبت سفارش، بعد از تماس با کارشناسان تسلانت قابلیت ارسال در کمترین زمان را فراهم می کند. یکی از اصول در تسلانت سرعت در عمل و احترام به زمان شماست.

تسلانت محصولات را با ضمانت تحویل می دهد

گارانتی جزئی جدایی ناپذیر از محصولات تسلانت می باشد. همه ما دوست داریم هر کالایی که خریداری میکنیم شامل ضمانت باشد و این ضمانت حس دل انگیز و اعتماد را در ما ایجاد می کند. تمامی محصولات تسلات از قبیل تلفن تحت شبکه ویپ و گیتوی، از ارزان ترین محصول تا گرانترین آن دارای گارانتی می باشد.

 

 

جهت مشاهده محصولات و مشاوره رایگان به فروشگاه تسلانت به آدرس TeslaNet.ir مراجعه نمایید.