تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3011469
شناسه : 3011469
تاریخ :
اصلی ترین دغدغه کاربران ایرانی در خرید و فروش ارز دیجیتال اقتصاد ایران: اگر از تریدرها و کاربران ایرانی بپرسید که چه مشکلی در خصوص ارز دیجیتال دارند و در زمان خرید و فروش ارز دیجیتال دغدغه آنها چیست

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، قطعاً متوجه خواهید شد که آنها به دنبال یک صرافی مطمئن هستند تا بتوانند در این محیط امن خرید و فروش های ارز دیجیتال خودشان را انجام بدهند؛  در این راستا ما صرافی آنلاین مهران بیت را به کاربران معرفی کرده ایم تا دیگر این دغدغه را نداشته باشند و بتوانند خرید و فروش ارز دیجیتال خودشان را انجام بدهند.

صرافی آنلاین مهران بیت از نمونه صرافی هایی می باشد که علاوه بر این که در قالب اپلیکیشن اندرویدی می تواند به کاربران خدمات را ارائه بدهد بلکه دارای یک وب سایت معتبر می باشد. شما می توانید در وب‌سایت صرافی آنلاین مهران بیت به نشانی https://mehranbit.com به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید یا اگر می خواهید از اپلیکیشن اندرویدی مهران بیت استفاده کنید و در هر ساعت از شبانه روز که می خواهید معاملات تان را انجام بدهید. در ادامه به معرفی خدمات صرافی آنلاین مهران بیت پرداخت ایم. برای آشنایی با این صرافی معتبر تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

ارز دیجیتال چیست و چگونه معامله می شود؟

به زبان ساده می‌توان گفت ارز دیجیتال ارزهایی هستند که به واسطه پروتکل رمزنگاری گردیده‌اند و برای اینکه از جعل و کلاهبرداری و همچنین تقلب جلوگیری شود این ارز های دیجیتال به وجود آمده اند؛ ارز دیجیتال برای هیچ کشور و نهادی نبوده و به صورت متمرکز هستند و معاملات این نمونه ارزها در صرافی ارز دیجیتال انجام می شود. اگر شما بخواهید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید و معامله ای در این خصوص داشته باشید حتماً باید از یک صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید که معتبر و مطمئن بودن آن صرافی در اولویت قرار داشته است. برخی از این صرافی ها همانند صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت علاوه بر این که به صورت اپلیکیشن موبایل فعالیت می کنند بلکه در قالب سایت نیز می باشند.

برای استفاده از اپلیکیشن اندرویدی صرافی مهران بیت کافیست که از طریق وب سایت مهران بیت یا روش های معرفی شده در وب سایت مثل دانلود چارخونه اقدام کنید و آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایید و به انجام معامله بپردازید.

دلایل انتخاب صرافی مهران بیت

بسیاری از کاربران ممکن است در انتخاب صرافی‌ها دچار تردید شوند اما اگر می‌خواهید یک صرافی را با صرافی دیگری مقایسه کنید بهتر است مزیت هایی را در نظر بگیرید که یک صرافی در اختیار شما قرار می دهد.

در صرافی آنلاین مهران بیت شما ویژگی های منحصر به فردی را دارید که می‌توانیم به مواردی از جمله پشتیبانی ۲۴ ساعته، پرداخت امن و آسان، فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت، تبادل عالی و خرید و فروش آنی اشاره نمایید.

قطعاً شما میدانید این ویژگی‌ها در هر صرافی سبب می شود تا شما به بهترین شکل ممکن معاملات تان را انجام بدهید و هیچ مشکلی در این رابطه به وجود نیاید.

وب سایت صرافی مهران بیت چه امکاناتی برای ما در نظر گرفته است؟

برای اینکه شما بتوانید در صرافی مهران بیت معاملات تان را انجام بدهید امکانات بسیار عالی برای شما در نظر گرفته شده است، قبل از هر چیزی بهتر به موارد زیر به صورت خلاصه اشاره کنیم:

- پشتیبانی ۲۴ ساعته در صرافی آنلاین مهران بیت به شما کمک می کند تا به شکل ۲۴ ساعته معاملات ارز های دیجیتال تان را انجام بدهید و خرید و فروش خودتان را به اتمام برسانید و به صورت کلی با یک محیط امن با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ارتباط باشید و جای هیچ نگرانی در خصوص هیچ گونه مشکلی در زمان خرید و فروش ارز دیجیتال برای کاربران وجود ندارد.

- اگر از کاربران بپرسید که یکی از اصلی‌ترین مواردی که در زمان خرید و فروش ارز دیجیتال دوست دارند که در اختیار داشته باشند قطعاً به یک درگاه امن اشاره می‌کنند؛ هیچ کس دوست ندارد سرمایه خود را از دست بدهد یا کلاهبرداری از حسابش  انجام شود. شما می توانید بدون نگرانی و ترس به منظور انجام معاملات و شارژ حساب تان از پرداخت امن و آسان صرافی مهران بیت استفاده کنید.

- فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت: در صرافی مهران بیت احراز هویت در خصوص فروش ارز کاملاً اختیاری بوده و افراد می‌توانند ارزهای دیجیتال خودشان را بفروشند بدون اینکه احراز هویت را انجام بدهند.

- نرخ تبادل عالی از دیگر مواردی است که شما در صرافی آنلاین مهران بیت در اختیار دارید. نیازی نیست که نگرانی در خصوص نرخ تبادل داشته باشید چرا که میتوانید ارزهای دیجیتال تان را به واسطه بهترین نرخ تبادل بخرید و خرید ارز دیجیتال از صرافی مهران بیت با کم ترین کارمزد صورت می‌پذیرد و علاوه بر آن چه که ذکر کرده ایم ارزهای تان را در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید خریداری کنید یا بفروشید.

شما در وب سایت مهران بیت میتوانید به صورت لحظه ای قیمت ارز دیجیتال های متفاوت نظیر بیت کوین و غیره را مشاهده کنید و همچنین مقالات متعددی در خصوص ارز دیجیتال و معاملات آنها مطالعه نمایید.

به منظور استفاده از وبسایت مهران بیت باید در این وب سایت ثبت نام کنید که پس از آن یک یوزر نیم و پسورد به شما اختصاص داده می شود تا امکانات متفاوت این صرافی را تجربه کنید.

برای اینکه قیمت های بروز وب مانی، وچر پرفکت مانی، بیت کوین این و غیره را مشاهده کنید نیازی به ورود به داشبورد معاملاتی نخواهد بود و این قیمت‌ها در هر لحظه به روز می‌شوند و در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته می شوند.

 این نکته را نیز یادآور می شویم که داشبورد معاملاتی مهران بیت با امکانات روان و ساده نیاز به هیچگونه تخصصی ندارد و حتی شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید به این داشبورد معاملاتی وارد شوید و نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید.

 اگر می‌خواهید در خصوص آخرین نرخ ارزهای دیجیتال نیز اخبار لازم را به دست بیاورید در بخش اخبار صرافی مهران بیت برای مطالعه آخرین نرخ ارز اقدام کنید و  قطعا می توانید با این مجموعه تجربه ی موفقی را در خرید و فروش ارز دیجیتال بدست بیاورید.