تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2979358
شناسه : 2979358
تاریخ :
فرماندار اراک خبر داد: احتمال تعطیلی کرونایی ۱۰ روزه در اراک اقتصاد ایران: اراک- فرماندار اراک گفت: اگر روند شیوع و شیب ابتلاء به کرونا در استان مرکزی تا پایان هفته کاهش نیابد مجبور به تمدید محدودیتهای کرونایی و تعطیلی ۱۰ روزه در استان و شهر اراک هستیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، حسین بختیاری شامگاه روز دوشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: اگر تا آخر هفته شیوع کرونا در استان روند کاهشی نگیرد مجبور هستیم تعطیلی ۱۰ روزه‌ای را در استان مرکزی و شهر اراک برقرار کنیم.

وی بیان کرد: درصد رعایت پروتکل پروتکل‌ها در شهر اراک در حدود ۹۰ درصد است ولی با این حال چون متأثر از سایر نقاط کشور هستیم آمار ابتلاء و فوتی بالاست به طوری که در حال حاضر روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر مبتلا در شهر اراک داریم و متأسفانه روزانه به طور متوسط ۵۰ فوتی داریم.

فرماندار اراک تاکید کرد: در برخی موارد مثل خودپردازهای بانک‌ها فاقد هرگونه نظارت بهداشتی هستیم و بانک‌ها به هیچ وجه نظارت بهداشتی بر روی خودپردازهای خود ندارند.

بختیاری خاطرنشان کرد: برخی از اصناف باید همراه و همگام با مردم به تعطیلی‌ها احترام بگذارند تا بتوانیم زودتر شاهد روند کاهشی بیماری کرونا در استان و کشور باشیم.