به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، رییس رسیدگی به درخواستهای مشتریان ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ایرانخودرو با پشتوانه اعتماد مشتریان و تلاش بیدریغ همکاران، همواره در تلاش برای رضایتمندی و آرامش خاطر سرمایههای اجتماعی خود است.
مهدی معصومی افزود: در سالی که گذشت، ایران خودرو علاوه بر مدیریت شرایط خاص ناشی از تحریم و سلامت در کشور، پیشرو در رکوردشکنیهای متعدد و متنوع در صنعت بوده است. مدیریت ارتباط با مشتریان با بهرهگیری از روش تمرکز در پاسخگویی و افزایش کانالهای ارتباطی خود، با وجود افزایش 9 درصدی تحویل خودرو در سال 1399 نسبت به سال قبل، رشد قابل توجهی در ارتقای رضایت مشتریان داشته است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته سرانه درخواستها و شکایات نسبت به فرآیند تحویل خودرو، 64 درصد نسبت به سال 97 و 47 درصد نسبت به سال 98 کاهش یافته است. هم چنین بررسی و به نتیجه رساندن 99.5 درصد از درخواستها و شکایات ثبتشده در سال 1399، گویای تلاش مجدانه ایرانخودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور در ارایه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است.
معصومی ضمن تاکید بر رویکرد ایران خودرو در افزایش رضایتمندی مشتریان به جای کاهش شکایات، خاطرنشان کرد: تمرکز این شرکت در سال 1400، آسودگی خاطر و مراقبت و پشتیبانی از مشتریان است و بر همین اساس با برنامه های مختلف تدوین شده در صدد افزایش رضایت کامل مشتریان از حوزههای مختلف عملکردی است.
گفتنی است، نظرات و درخواستهای مشتریان در زمینه کیفیت، خدمات فروش، خدمات پس از فروش و امداد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، به صورت متمرکز از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان رسیدگی و پیگیری می شود. درگاههای ارتباطی مشتریان با این بخش، علاوه بر پایگاه اینترنتی crm.ikco.ir، مرکز تماس تلفنی 096440 است. افزون بر این، پست الکترونیکی به نشانیcrm@ikco.ir و شماره نمابر 02166072059 و صندوق پستی 1819563977 برای دریافت پیام و درخواستهای مشتریان در نظر گرفته شده است.