تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x2971935
شناسه : 2971935
تاریخ :
آریا مدار، سفارش و تولید مدار چاپی با چند کلیک اقتصاد ایران: در یک صفحه مدار چاپی یا PCB برای پشتیبانی مکانیکی و اتصال الکتریکی قطعات الکترونیکی با استفاده از مسیرهای رسانا یا قطعات تراش خورده ای از ورق های مس لایه لایه شده روی یک ورقه غیر رسانا کنار هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،در یک صفحه مدار چاپی یا PCB برای پشتیبانی مکانیکی و اتصال الکتریکی قطعات الکترونیکی با استفاده از مسیرهای رسانا یا قطعات تراش خورده ای از ورق های مس لایه لایه شده روی یک ورقه غیر رسانا کنار هم قرار می گیرند. مدار چاپی هنگامی که در سال 1936 اختراع شد، انقلابی بزرگ در صنعت مهندسی برق ایجاد کرد. به بیان ساده، مدار چاپی تولید انبوه دستگاه های الکترونیکی را برای اولین بار امکان پذیر کرد. برد مدار چاپی رایج ترین نام است اما ممکن است آن را با نام های دیگری نیز بشناسند.

مدارهای چاپی بر اساس نیاز و کاربرد آن تجزیه و تحلیل و سپس طراحی می شود. این تجزیه تحلیل ها نمایانگر همه چیز از اجزای اساسی غیر فعال مانند خازن ها گرفته تا مدارهای بسیار پیچیده مانند میکروکنترلرها را شامل می شود و در طراحی اولیه همه چیز بت خطوط راهنمای مسیرهای رسانا نشانه گذاری شده تا پس از طراحی به جریان الکتریکی اجازه جریان آزادانه از یک سوی مدار به بخش دیگر را بدهند. در نهایت مدارهای چاپی همان ایده آلی می شوند که مشتریان و به ویژه مهندسان برق و الکتریک یا تولیدکننده ها نیاز دارند. ساخت مدار چاپی کار آسانی نیست و مدارهای چاپی که در وسایل برقی استفاده می شوند حتما باید توسط متخصصان و به صورت اتوماتیک و برنامه ریزی شده طراحی و اجرا شوند. در ایران مرکز تولید و فروش مدارهای چاپی در تهران و حوزه میدان جمهوری است. در اینجا یکی از بهترین تولیدکنندگان مدار چاپی در ایران را معرفی می کنیم.

آریا مدار ارجمند تولیدکننده مدار چاپی

آریا مدار ارجمند با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه‌ها، با تجربه ترین پرسنل و انجام آزمایشات دقیق در راستای تولید و ساخت مدار چاپی قدم برداشته است. آریا مدار ارجمند متعهد است پس از دریافت سفارش ساخت مدار چاپی با پاسخگویی به نیاز مشتریان، تحویل به موقع، کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن محصولات خود، بتواند رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

آریا مدار مدارهای چاپی را به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت انسان تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. تمامی بخش های سفارش تا تحویل مدارهای چاپی آریا مدار را می توانید به صورت اینترنتی و در وب سایت این مجموعه انجام بدهید.

حالا آریا مدار با قبول سفارش مدار چاپی با کاربرد های متنوع و تولید آن در اسرع وقت با کیفیت مناسب و دقت بالا و قیمت رقابتی به صورت حضوری در پاساژ امجد خیابان جمهوری تهران و آنلاین آماده قبول سفارش انواع مدار چاپی است.

شما می توانید از طرق زیر با آریا مدار در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کرده یا در رابطه با چگونگی برآورد قیمت مدار چاپی اطلاعات به دست بیاورید.

آدرس دفتر مرکزی آریا مدار صنعت: خیابان جمهوری بین حافظ و سی تیر ، نبش پاساژ امجد ، پلاک 19

 تلفن آریا مدار:

66750500

آدرس وبسایت آریا مدار: https://www.aryamadar.com/

مزایای مدار چاپی آریا مدار

تجربه طویل و تیمی متشکل از متخصصان و مهندسان در آریا مدار سبب شدند تا مدارهای چاپی ساخت این برند دارای کیفیتی فوق العاده باشند به صورتی که به خدمات پس از فروش نیاز نباشد با این حال آریا مدار پس از تحویل مدارهای چاپی باز هم پاسخگوی تمامی نیازها و سوالات هست. برخی عزیزانی که علاقمند هستند تا حتما به صورت حضوری ثبت سفارش کنند یا ابتدا با آریا مدار بیشتر آشنا شوند نیز می توانند به صورت حضوری به پاساژ امجد مراجعه کنند.

در کنار کیفیت از مزایای دیگر کار با گروه آریا مدار سرعت بالای ثبت سفارش، برآورد قیمت و تحویل کالاست که نهایتا طی 2 روز انجام می شود و همین موضوع رضایت مشتریان را جلب کرده است. آریا مدار حالا برندی شناخته شده در زمینه کاری خود است.