تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x2969693
شناسه : 2969693
تاریخ :
توصیه ایساکو به مشتریان؛ استفاده غیرحضوری از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اقتصاد ایران: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال می‌کند و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹، ایساکو در راستای مسئولیت اجتماعی و اجرای برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیش از گذشته بر دریافت خدمات غیرحضوری در محل مشتریان، تاکید داشته و با گسترش زیرساخت‌های خود، همواره سعی کرده است از نیاز مشتریان برای تردد در شهر و مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها بکاهد.

بنا به این گزارش، از ابتدای امسال، حدود ۷۹ درصد از درخواست‌های امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت بالینی و راه‌اندازی در محل به انجام رسیده و تنها ۲۱ درصد از درخواست‌های امدادی، در نهایت به نمایندگی‌های مجاز حمل شده است و این آمار نشان می‌دهد، خدمات غیرحضوری به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در این حوزه است.

مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو، در کنار اعزام امدادگر به محل مورد نظر مشتریان، با ارایه مشاوره فنی تلفنی، سهم به سزایی در رفع مشکلات هموطنان بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته‌ است.