تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : جامعه
لینک : econews.ir/5x2965245
شناسه : 2965245
تاریخ :
معرفی فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS با تغییرات جزئی اقتصاد ایران: مرسدس بنز فیس‌لیفت مدل CLS را با تغییراتی نه‌چندان بزرگ معرفی کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، تنها تغییرات مهم در قسمت جلوی این خودرو سپر جدید با ورودی‌های هوای اسپرت‌تر و همین‌طور الگوی جدید جلوپنجره هستند که دماغهٔ CLS را کمی نسبت به قبل متفاوت کرده‌اند.
علاوه بر این، برای این کوپهٔ چهاردر رینگ‌های تازه و یک رنگ بیرونی جدید آبی متالیک هم ارائه شده است.

مثل بیرون، تغییرات داخلی CLS مدل ۲۰۲۲ هم جزئی بوده و مهم‌ترین آن‌ها یک غربیلک فرمان جدید با پد سنسور دو منطقه‌ای روی حلقهٔ آن است که دستان راننده را تشخیص می‌دهد.

این ویژگی به جلوگیری از هشدارهای اشتباه در هنگام استفاده از سیستم رانندگی نیمه خودران کمک خواهد کرد.
علاوه بر این، طراحان مرسدس تریم چوبی خاکستری براق و تودوزی چرمی جدیدی را هم برای CLS در نظر گرفته‌اند.
لیست پیشرانه‌های دیزلی CLS شامل موتور پایهٔ ۱.۹ لیتری چهار سیلندر با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، یک ۲ لیتری چهار سیلندر با ۲۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور و یک ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود.

کسانی که خواهان موتورهای بنزینی هستند نیز می‌توانند مدل‌های CLS350 با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور یا CLS450 با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را انتخاب کنند.

قوی‌ترین عضو خانوادهٔ این ماشین هم مدل CLS53 AMG با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی است که ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic متصل است. به لطف این ترکیب، CLS53 ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. فیس‌لیفت مرسدس بنز CLS اوایل سال آینده راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.