تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x2950834
شناسه : 2950834
تاریخ :
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی؛ عدم محدودیت حضور مسافران نوروزی در خراسان رضوی اقتصاد ایران: مشهد-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:هیچ محدودیتی برای حضور مسافران و گردشگران نوروزی در هیچ نقطه‌ای از استان به ویژه مشهد مقدس وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،ابوالفضل مکرمی‌فر افزود: از همه هموطنان عزیز دعوت می‌کنیم تا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی به خراسان رضوی و به ویژه مشهد مقدس سفر داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: بیش از چهارهزار اثر تاریخی شناخته شده در استان وجود دارد که ۲هزار و ۳۰۰ اثر آن ثبت ملی و جهانی است.

مکرمی فر گفت: همچنین استان از تنوع غذایی و زیرساخت‌های گردشگری بسیار خوبی همچون اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی، سفره‌خانه‌های سنتی و زائرسرا‌ها در مشهد مقدس و همه شهر‌های خراسان رضوی بهره‌مند است.

او افزود: برگزاری تور‌های گردشگری شهری، خودرو‌های کلاسیک تاریخی، سافاری و کمپینگ بخشی از مهمترین خدماتی است که میراث فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز امسال به همه گردشگران ارائه می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: امیدواریم به بازدید گردشگران در ظرفیت‌های ایجاد شده افزوده شود و ما نیز بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران و زائران نوروزی آنهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

خراسان رضوی یک استان چهارفصل و دارای تنوع زیست محیطی کویر و طبیعت کوهستانی و ۱۳سد است.