تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استانها
لینک : econews.ir/5x2950131
شناسه : 2950131
تاریخ :
افزایش ۵۴ درصدی ترددهای خودرویی در گلستان اقتصاد ایران: گرگان- فرمانده انتظامی استان گلستان از افزایش ۵۴ درصدی ترددهای خودرویی در استان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، سردار محمدسعید فاضل دادگر صبح یک شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند ماه با استفاده از حداکثر توان و ظرفیت به اجرا در آمده است.

وی افزود: طی این مدت افزایش ۵۴ درصدی تردد ناوگان خودرویی را در استان شاهد هستیم که سبب شده بار نسبتاً سنگین ترافیکی در جاده ها شکل بگیرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: از هم استانی ها و مسافران تقاضا داریم ضمن رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو، توصیه های پلیس و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند.

فاضل دادگر متذکر شد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، ورود و خروج از مناطق نارنجی و قرمز ممنوع بوده ضمن اینکه ممنوعیت تردد بین ساعات ۲۱ الی سه بامداد در همه شهرها اجرا شده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سرقت خصوصاً سرقت های خرد طی روزهای اخیر، گفت: مردم می توانند با رعایت نکاتی ساده و عمل به توصیه های پلیس، از وقوع سرقت ها پیشگیری کرده و در امنیت پایدار جامعه سهیم باشند